Polscy konsumenci wybrali marki, które darzą największym zaufaniem. Wyróżnienie dla trzech marek Grupy Goodyear zostało przyznane w kategorii „Motoryzacja – opony i części samochodowe”.
Goodyear i Dunlop otrzymały tytuł Superbrands 2015/2016, natomiast Dębica została uhonorowana podwójnie: tytułami Superbrands 2015/2016 i Created in Poland Superbrands 2015/2016, czyli specjalną nagrodą przyznawaną wyłącznie markom z polskim rodowodem.
Zobacz także:
– Tytuł Superbrands jest nagrodą rozpoznawalną zarówno w Polsce, jak i na świecie. Zdobycie drugi rok z rzędu kolejnych czterech tytułów w sytuacji rosnącej konkurencji na rynku i zwiększonych wymagań konsumentów to znakomity wynik. Cieszymy się, że zarówno osoby kupujące nasze produkty, jak i eksperci doceniają nas za różnorodność, innowacyjność oraz wyznaczanie trendów – powiedział Łukasz Tłuchowski, dyrektor marketingu opon osobowych Grupy Goodyear w Polsce i na Ukrainie.
Dobra znajomość marek z portfolio Grupy Goodyear wynika z konsekwencji firmy w dostosowywaniu oferty produktów do potrzeb różnych grup konsumentów. Goodyear jest znany wśród szerokiej rzeszy klientów z wysokiej jakości opon osobowych i ciężarowych. Z kolei Dunlop jest szczególnie popularny wśród kierowców, którzy lubią sportową i dynamiczną jazdę.
Wśród gamy produktów tej marki są dostępne opony do aut osobowych o wyższych osiągach, bazujące na doświadczeniu producenta w sportach motorowych, ale także produkty do pojazdów ciężarowych oraz ogumienie motocyklowe. Natomiast Dębica cieszy się szczególnym uznaniem wśród rodzimych konsumentów za konkurencyjne cenowo, sprawdzone opony osobowe.
– Za sukcesem naszych marek stoi konsekwentna praca całej firmy. Mamy bowiem świadomość, że bez pracy zespołowej i budowania umiejętnych relacji z klientem na każdym szczeblu organizacji nie da się stworzyć rozpoznawalnego i silnego brandu. A to jak wiemy w dzisiejszych czasach jest wartością nie do przecenienia – dodał Ł. Tłuchowski.
Tytuł Superbrands jest przyznawany najsilniejszym markom w Polsce na podstawie oceny ich wizerunku przez ekspertów oraz rekomendacji konsumentów. Created in Poland Superbrands odzwierciedla ocenę rekomendacji i znajomości brandu przez konsumentów.
Laureaci tegorocznej edycji Superbrands Poland zostali wyłonieni spośród 2300 marek w drodze niezależnego badania opinii przeprowadzonego na grupie 15 000 respondentów. Mierzono wspomaganą znajomość marki, skłonność do polecenia marki oraz po raz pierwszy kapitał marki. Wyniki były ważone do struktury populacji ze względu na płeć oraz przedział wiekowy. Na ocenę końcową składały się także opinie ponad 50 ekspertów branżowych w dziedzinie marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR.
Międzynarodowa organizacja The Superbrands LTD już od dziesięciu lat wyróżnia najbardziej rozpoznawalne firmy w Polsce.