Peugeot zmienia swoje sztandarowe hasło na Motion & e-Motion, żeby podkreślić początek nowego rozdziału w historii marki wraz z elektryfikacją wszystkich modeli od 2019 roku.
Podczas Salonu Samochodowego Geneva Motor Show również logo marki – charakterystyczny lew – zostanie poddane elektryfikacji.
Zobacz także:
To odpowiedź francuskiego producenta na najważniejsze wyzwania stojące przed motoryzacją i nowymi rozwiązaniami w zakresie mobilności. I zarówno w odniesieniu do produktów, jak i usług. Hasło eksponuje również „alchemię” współpracy inżynierów i projektantów, która charakteryzuje markę od 1810 roku i dowodzi, że dla Peugeot emocje zawsze są najważniejszym kryterium wrażeń z jazdy.
Pojawienie się litery „e”, oznaczającej „elektryczny”, z niebiesko- zielonym połyskiem, symbolizuje znaczenie, jakie marka przywiązuje do najważniejszych wyzwań związanych z przejściem na nowe rodzaje napędu.
Hasło Motion & e-Motion pojawiło się już pod koniec ubiegłego roku w kampaniach komunikacyjnych Peugeot e-Legend Concept i technologii hybrydowych typu plug-in w modelach 3008, 508 i 508 SW. Po zakończeniu targów motoryzacyjnych w Genewie, nowe hasło zostanie wprowadzone do komunikacji marki we wszystkich krajach i we wszystkich działaniach – w komunikacji outdoorowej, materiałach drukowanych, podczas targów handlowych, w punktach sprzedaży oraz w packshotach kampanii telewizyjnych i wideo.