Podczas marcowego salonu samochodowego Geneva Motor Show 2018 swój debiut będzie miała odświeżona pod względem wyposażenia i designu Skoda Fabia.
To bardzo ważny model dla czeskiej marki – od lat w wielu krajach, m.in. w Polsce, znajduje się w ścisłej czołówce sprzedaży.
Zobacz także:
Facelifting Fabii to przede wszystkim nowe elementy z zakresu designu i najnowocześniejsze technologie. Przeprojektowany pas przedni ze światłami wykonanymi w technologii LED wzmacnia wyrazisty charakter auta. Po raz pierwszy model będzie mógł być wyposażony również w światła tylne wykonane w tej samej technologii.
Nowoczesny design uzupełnią innowacyjne rozwiązania technologiczne z zakresu multimediów i bezpieczeństwa, dzięki którym Fabia będzie gotowa na wyzwania zmieniających się trendów i rosnących oczekiwań odbiorców. O atrakcyjności nowego modelu ma nadal przesądzać konkurencyjna oferta wzbogacona promocyjnymi pakietami wyposażenia.
Model jest jednym z kluczowych elementów gamy produktowej marki Škoda. Od 1999 roku na świecie sprzedano już ponad cztery miliony egzemplarzy tego modelu. Obecna, trzecia generacja już przekroczyła pułap pół miliona dostarczonych samochodów. Popularność Fabii nieustannie rośnie. 2017 rok zakończyła wynikiem 19 047 egzemplarzy dostarczonych na polskie drogi, co dało jej pozycję numeru 1 polskiego rynku (z wynikiem lepszym o 26,31 proc. niż w roku 2016).
Nowy model obejrzeć bzie można po raz pierwszy podczas targów motoryzacyjnych Motor Show w Genewie.