8 marca, na Salonie Samochodowym w Genewie, Peugeot prezentuje rzeźbę lwa imponujących rozmiarów. Uosabia on dumę, siłę i dążenie do doskonałości.
Wartości, którym marka była zawsze wierna w swojej ponad 200-letniej historii. To spektakularne, ponadczasowe dzieło sztuki na nowo interpretuje znak marki.
Zobacz także:
Upamiętnia również 160-lecie istnienia logo producenta. Zostało stworzone przez projektantów Peugeot Design Lab.
Pokazany na targach motoryzacyjnych Geneva International Motor Show nowy ambasador marki jest to monumentalną rzeźba o długości 12,5 m i wysokości 4,8 m. Lew ucieleśnia dumę, płynącą z osiągnięcia wysokiego poziomu jakości. Dążenie to od zawsze było wpisane w DNA Peugeot.
Lew jest symbolem producenta od 160 lat. Znak został zastrzeżony w 1858 roku. Symbolizuje trzy zalety pił zębatych, które były wówczas najważniejszym produktem marki: sprężystość, wytrzymałość zębów i szybkość cięcia.
Rzeźba, która zostanie zaprezentowana na tegorocznym salonie genewskim została stworzona przez projektantów z Design Lab. Ich misją jest wykorzystywanie bogatego doświadczenia i know- how Peugeot w tworzeniu projektów przeznaczonych dla klientów spoza branży samochodowej.