Na 88. Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Genewie, firma Mitsubishi Motors Corporation świętuje europejską premierę nowego Outlandera PHEV 2019.
Hybrydowy SUV plug-in japońskiej marki zostanie wprowadzony na europejski rynek już wczesną jesienią tego roku.
Zobacz także:
Zarówno nowy Outlander PHEV, jak i koncepcyjne e-Evolution wskazują, poprzez najnowsze technologie i ekspresyjny styl, kierunki na dziś i jutro. Oba modele, każdy na swój sposób, pokazują strategię produktową MMC i ambicje marki: łączenie doświadczeń zdobytych w budowie aut typu SUV i elektromobilności, wzbogacane najnowocześniejszymi technologiami integracji systemów, zapewniającymi coraz lepsze wrażenia z jazdy.
Nowy Outlander PHEV
W roku 2013 firma MMC wprowadziła na rynek model Outlander PHEV, SUV-a napędzanego za pomocą dwóch silników elektrycznych. Okazał się on najlepiej sprzedającym się samochodem hybrydowym plug-in w Europie w 2015, 2016 i 2017 roku (Źródło: JATO). Do dziś w Europie sprzedano ponad 100 000 sztuk. Auto stało się również odpowiedzią dla klientów, którzy chcą zwiększyć zasięg swoich podróży samochodem elektrycznym i doświadczać innych przygód, niż ciągłe szukanie stacji ładowania.
Nowe Mitsubishi Outlander PHEV 2019 wzbogacone zostało o systemy nowej generacji. Wersja debiutująca na targach motoryzacyjnych Geneva Motor Show posiada całkowie przeprojektowany układ napędowy 4WD, większą dynamikę i bardziej wyrafinowane wnętrze. Pracująca w cyklu Atkinsona, 2.4-litrowa jednostka zastąpiła wcześniejszą, 2.0-litrową, pracującą w standardowym cyklu Otto. Pozwala ona uzyskać wyższy moment obrotowy, płynniejszą pracę i lepsze osiągi.
Do znanych z poprzednich modeli trybów jazdy Normal i 4WD Lock dodano dwa dodatkowe. Tryb Sport daje kierowcy bardziej bezpośrednią kontrolę, zapewniając większą przyjemność z jazdy krętymi drogami. Tryb Snow zapewnia większą pewność na pokrytych śniegiem lub śliskich nawierzchniach.
Zewnętrzny wygląd pojazdu zyskał dzięki długiej liście ulepszeń, jak nowe reflektory LED, prostokątne oprawy świateł przeciwmgielnych, mocniej zarysowana osłona chłodnicy Dynamic Shield i przedni płat osłony pod silnikiem. Precyzyjnie wykończone, dwubarwne, wieloszprychowe 18-calowe aluminiowe obręcze kół oraz zamontowanie większego tylnego spoilera, dodały autu ostrzejszego i bardziej wyrafinowanego wyglądu.
Zmiany we wnętrzu pogłębiają wrażenie wysokiej jakości podkreślonej przez pikowaną, skórzaną tapicerkę, zaprojektowane od nowa, profilowane przednie fotele, zmienione przełączniki, nową tablicę przyrządów, nowe wykończenia, tylne gniazda A/C i wiele innych.
Nowy samochód ma wymiary: długość – 4695, szerokość – 1800, wysokość – 1710, a rozstaw osi – 2670 mm.
Napędza go silnik benzynowy, 4-cylindrowy 16-zaworowy DOHC z MIVEC o pojemności 2.4 l, pracujący w cyklu Atkinsona oraz dwa silniki elektryczne (przedni i tylny). Akumulator litowo- jonowy ma pojemność 13,8 kWh.