Podczas targów motoryzacyjnych w Genewie (od 6 do 18 marca 2018 r.) odbędzie się światowa premiera nowego modelu Mercedes- Maybach Klasy S.
W najnowszej odsłonie topowy samochód jest jeszcze bardziej wyrafinowany – nowa osłona chłodnicy, opcjonalny dwukolorowy lakier i nowe, niespotykane kombinacje odcieni w kabinie podkreślają jego majestatyczną prezencję. Sprzedaż ruszy w kwietniu.
Zobacz także:
Z przodu Mercedes- Maybach zwraca uwagę nową osłoną chłodnicy z subtelnymi, pionowymi listwami. Projektantom za inspirację posłużyły tu prążkowane garnitury. Jako pierwszy taki grill otrzymał prototypowy Vision Mercedes- Maybach 6 – coupé zaprezentowane w 2016 r.
Także dwukolorowy lakier ma swoje korzenie w historii marki. W przyszłości nabywcy będą mieli do wyboru dziewięć różnych kombinacji odcieni. Kolejną nowością jest podwójna powłoka bezbarwna, którą na życzenie można łączyć ze wszystkimi ciemnymi barwami nadwozia. Charakteryzuje się ona niezwykłym blaskiem z efektem lakieru fortepianowego i wrażeniem wyjątkowej głębi. Prace związane z nałożeniem drugiej warstwy bezbarwnego prowadzone ręcznie w zakładach Maybach Manufaktur – odpowiadają za to specjalnie przeszkoleni lakiernicy.
Topowa limuzyna otrzymała też nowe, wieloramienne obręcze o średnicy 20 cali. Do wyboru są jeszcze trzy inne, ekskluzywne wzory felg o średnicy 20 cali, w tym 20-otworowe obręcze znane z modelu Mercedes- Maybach S Kabriolet.
Oferta pozywanego na salonie samochodowym Geneva International Motor Show modelu wzbogaca się o dwie nowe tonacje kolorystyczne kabiny: armaniakowy brąz/ czerń oraz beż sawanny/ czerń. Tapicerka skórzana nappa Maybach Exclusive w kolorze czarnym występuje w połączeniu z kontrastującymi przeszyciami w kolorze miedzianymi, złotym lub platynowym. Kolejną nowością są elementy ozdobne designo zdobione falistymi liniami Magnolia.
Pod względem długości i rozstawu osi flagowy okręt Mercedes-Benz przerasta wydłużoną Klasę S Limuzyna o 200 mm – mierzy 5 462 mm długości, a jego rozstaw osi wynosi 3 365 mm. Przekłada się to na zwiększoną przestrzeń dla pasażerów tylnych siedzeń. Mają oni do dyspozycji także montowane standardowo fotele Executive po obu stronach kabiny oraz inne ekskluzywne elementy wyposażenia, takie jak innowacyjny system wzmacniania głosu.
Mercedes- Maybach odniósł imponujący sukces – o czym najlepiej świadczą wyniki jego sprzedaży. Od chwili premiery w lutym 2015 r. do nabywców trafiło już ponad 25 tys. egzemplarzy modelu. Także w 2017 r. ponad jedna na dziesięć sprzedanych Klas S miała logo Maybacha. Głównymi rynkami zbytu topowej limuzyny są Chiny, Rosja oraz USA.