GENEWA 2016: DELPHI – NOWE TECHNOLOGIE W AUTACH WIELU MAREK

Delphi-gene1

Na tegorocznym salonie samochodowym Geneva Motor Show 2016 technologie firmy Delphi Automotive PLC pojawiają się w wielu nowych modelach pojazdów.

Zakres zastosowanych w nich systemów i rozwiązań technologicznych jest bardzo szeroki, co świadczy o możliwościach producenta (DLPH:New York).


Zobacz także:

SALONY SAMOCHODOWE

GENEWA 2016


 

Oto niektóre z zastosowanych technologii firmy Delphi.

Alfa Romeo Giulietta, po liftingu: systemy połączeń, obejmujące także złącza dla systemów bezpieczeństwa biernego SRS (np. poduszek powietrznych), przewody USB/HSD, centralka bezpiecznikowo- przekaźnikowa , moduł kolumny kierownicy.

Print

Audi RS Q3 Performance: podtrzymujące łączność radio z nawigacją (radiowe centrum multimedialne), alarm z czujnikami ultradźwiękowymi, system dystrybucji prądu elektrycznego (kompletne wiązki przewodów wraz ze złączami), złącza SRS.
Bentley Mulsanne po liftingu i w wersji wydłużonej (LWB): pasywny system wykrywania obecności pasażera w pojeździe.
BMW M760Li xDrive: moduł dachowy z systemem rozpoznawania gestów, radar krótkiego zasięgu.
DS 3 po liftingu: syrena (głośnik wspierany akumulatorowo), złącza dla systemów bezpieczeństwa biernego SRS, złącza, różnego rodzaju przełączniki, elementy skrzyni biegów selespeed (przełączniki hebelkowe dla automatycznej skrzyni biegów), mechanizm rozrządu zaworowego o zmiennej charakterystyce, cewki zapłonowe, system GDi.

Print

Ferrari GTC4Lusso: system informacji i rozrywki (w którym wykorzystano technologie pojemnościowych ekranów dotykowych), wiązki przewodów, systemy złącz, obejmujące także złącza dla systemów bezpieczeństwa biernego SRS.
Jaguar F-TYPE SVR: zintegrowany panel centralny, różnego rodzaju przełączniki (między innymi przełączniki przy kole kierownicy i hebelki przełączników skrzyni biegów), panel interfejsu użytkownika, moduł kolumny kierownicy, immobilizer, czujnik ruchu montowany wewnątrz samochodu, syrena (głośnik wspierany akumulatorowo), pasywny system wykrywania obecności pasażera w pojeździe, pochłaniacz par paliw.
Maserati Levante: wiązki przewodów dla silnika, systemy złącz, obejmujące także złącza dla systemów bezpieczeństwa biernego SRS, przewody USB/HSD.

RACam_DM1_DG3.tif

Mercedes-Benz C-Class Cabriolet: pasywny system wykrywania obecności pasażera w pojeździe, system alarmowy, tuner dla radia satelitarnego (SDARS), złącza dla systemów bezpieczeństwa biernego SRS (np. poduszek powietrznych), zapłon, centralny sterownik układu napędowego, system Common Rail dla wersji z silnikiem Diesla, pochłaniacz par paliw.
Peugeot Traveller: systemy złącz, obejmujące także złącza dla systemów pasywnego bezpieczeństwa SRS, moduły komputera pokładowego.
Porsche 718 Boxster: zintegrowany panel centralny, pochłaniacz par paliw.
Renault Scénic & Grand Scénic: system fuzji danych z radaru i kamery wizyjnej (RACam, umożliwiający korzystanie z pełnego zakresu funkcji wchodzących w skład systemów aktywnego bezpieczeństwa), systemy złącz, centralka bezpiecznikowo-przekaźnikowa.

Delphi_hand4

SEAT Ateca: system Common Rail dla wersji z silnikiem Diesla.
Volvo V90: wiązki przewodów, systemy złącz, centralki elektryczne, system wyłączania poduszki powietrznej pasażera, system fuzji danych z radaru i kamery wizyjnej (RACam, umożliwiający korzystanie z pełnego zakresu funkcji wchodzących w skład systemów aktywnego bezpieczeństwa). System IntelliSafe Assist, montowany jako wyposażenie standardowe, obejmujący Inteligentny Tempomat i System Kontroli Odległości oraz semi – autonomiczny system kierowania pojazdem (system wspomagania jazdy Pilot Assist, działający do prędkości 130 km/h / 80 mph). System bezpieczeństwa City Safety, obejmujący także system wykrywania obecności dużych zwierząt. System pozwalający uniknąć kolizji spowodowanej zjazdem z jezdni, radar krótkiego zasięgu (drugiej generacji, umożliwiający monitorowanie martwych pół, wspomagający kierowcę podczas zmiany pasa ruchu i ostrzegający go przed pojazdami nadjeżdżającymi z kierunków prostopadłych), syrena alarmu, czujnik ultradźwiękowy, pasywny system wykrywania obecności pasażera w pojeździe, centralny sterownik dla nadwozia. Dla wersji hybrydowej: system wiązek przewodów wysokiego napięcia, inwerter start/ stop i konwerter DC/DC, generator dźwięku dla samochodu elektrycznego.

Osoby interesujące się najnowszymi technologiami mają więc co oglądać na targach motoryzacyjnych w Genewie…