Podczas odbywającego się 86. salonu samochodowego Geneva Motor Show firma Bridgestone prezentuje na stoisku o powierzchni 250 m2 najnowsze produkty stworzone z myślą o wszystkich kierowcach i typach samochodów.
Jednym z wystawionych produktów będą opony Potenza S001, stanowiące oryginalne wyposażenie sportowej hybrydy typu plug-in BMW i8, która stanie na stoisku firmy.
Zobacz także:
Opony Potenza S001 zostały zaprojektowane tak, by zaspokoić potrzebę mocy i precyzji dla kierowców światowej czołówki samochodów sportowych.
W klasie turystycznej Bridgestone przedstawia swoje flagowe opony Turanza T001, stworzone z myślą o optymalnej równowadze między bezpieczeństwem, wygodą, wytrzymałością i efektywnością środowiskową. Na stoisku będzie można obejrzeć przekrój opony, który odsłoni budowę elementów zwiększających jej stabilność przy dużych prędkościach oraz umożliwiających wyjątkowo płynną jazdę.
Bridgestone wystawia również opony Ecopia EP500, wykonane w opracowanej przez siebie i wielokrotnie nagradzanej technologii ologic, która zapewnia zwiększoną efektywność w zakresie aerodynamiki i oporu toczenia, oraz koncepcyjne opony Air Free (niepneumatyczne). W przyszłości mają one stanowić w pełni zrównoważone rozwiązanie zgodne z koncepcją „od kołyski do kołyski”, czyli zamkniętego cyklu życia.
Powrót Firestone
Lewa strona stoiska została w całości poświęcona marce Firestone i jej wielkiemu powrotowi na rynek europejski. Dzięki konkurencyjnej nowej linii produktów, która jest skierowana do klientów młodych duchem, Firestone ponownie skutecznie rywalizuje w segmencie opon klasy średniej i jako jeden z kluczowych brandów w wielomarkowej strategii firmy otrzymuje wsparcie ze strony Bridgestone w całej Europie.
Prezentowane po raz pierwszy właśnie podczas targów motoryzacyjnych w Genewie nowe opony Firestone Destination Winter pojawiają się na wystawie obok swoich starszych sióstr – letnich opon Destination HP, które zostały wprowadzone na rynek w 2014 roku. Opony Destination Winter uzyskały na etykiecie EU ocenę „B” w kategorii przyczepności na mokrej nawierzchni, co jest najlepszą rekomendacją na europejskim rynku w tej klasie. Wynik ten oznacza również, że doskonale sprawdzają się podczas jazdy po oblodzonej nawierzchni i śniegu.
W Genewie prezentowane są również opony Firestone Multiseason, będące bezpiecznym kompromisem dla kierowców mieszkających w krajach europejskich o łagodniejszym klimacie, w których jednak zdarzają się gwałtowne, krótkotrwałe opady deszczu lub śniegu. Dzięki wysokiej skuteczności hamowania na mokrej nawierzchni i odporności na poślizg hydrodynamiczny, połączonych z dobrą przyczepnością w warunkach zimowych, opony Multiseason pozwalają bezpiecznie dotrzeć do celu w każdych warunkach pogodowych.
Z myślą o kierowcach młodych duchem
Blasku i kolorów dodaje stoisku Bridgestone ekran Firestone Music Tour, na którym odwiedzający będą mogli zobaczyć na własne oczy, jak marka Firestone dociera do swoich potencjalnych klientów, sponsorując najważniejsze festiwale muzyczne w całej Europie. Rozpoczęty w 2015 roku program sponsorski pozostanie kluczowym działaniem promocyjnym marki także w roku bieżącym. Tym razem wesprą go również imprezy towarzyszące organizowane w ramach poszczególnych festiwali.
Na ekranie pojawia się także niezwykła historia marki Firestone, na której kartach zapisały się między innymi takie wydarzenia jak wyścigi Indycar czy Indianapolis 500. Opony Firestone zwyciężyły w pierwszym wyścigu Indy 500 w 1911 roku i ponownie staną na starcie podczas setnej edycji zawodów, która odbędzie się w maju 2016 roku. Wyścig Indycar wpisał się na stałe w tradycję marki Firestone i jej kultowych, wyścigowych opon Firehawk.