GENEWA 2014: SKODA ODSŁONI NOWĄ OCTAVIĘ SCOUT

octavia 1_scout

Podczas marcowego salonu samochodowego w Genewie Škoda przedstawi Octavię Scout, która wyróżnia się uterenowionym nadwoziem, napędem na cztery koła i dobrymi właściwościami jezdnymi zarówno na, jak i poza utwardzonymi drogami.

Nowy model bazuje na Octavii Combi i wyróżnia się wyglądem charakterystycznym dla modeli z serii Scout. Zarówno przedni, jak i tylny zderzak wykonane z czarnego materiału ochronnego, wykończonego srebrnymi detalami podkreślającymi terenowy charakter auta.


Zobacz także:
SALONY SAMOCHODOWE
GENEWA 2014


Z przodu dominuje wyrazisty wlot powietrza oraz obudowy świateł przeciwmgłowych. Progi, nadkola oraz dolne partie drzwi również wykończone są czarnym tworzywem. Prześwit Octavii Scout jest o 33 mm większy niż w Octavii Combi, a 17-calowe obręcze kół ze stopu metali lekkich stanowią wyposażenie standardowe. Wnętrze wyróżnia się trójramienną, wielofunkcyjną, skórzaną kierownicą oraz unikatowymi dla Octavii Scout elementami wykończenia.

octavia 2_scout

Nowoczesny układ 4×4 wykorzystuje sprzęgło Haldex piątej generacji, który w połączeniu z innymi, innowacyjnymi technologiami sprawia, że jest to najlepsza Octavia Scout w historii. Siła pociągowa wzrosła o 25 proc. i wynosi teraz nawet 2 tony. Co więcej, możliwość ruszania w trudnych warunkach oraz zdolności pokonywania wzniesień również się poprawiły, a dzięki zwiększonym kątom natarcia i zejścia nowa Octavia Scout jeszcze lepiej radzi sobie w ciężkim, wymagającym terenie. Pod maską auta może pracować jeden z dwóch silników wysokoprężnych lub benzynowy – są one średnio o 20% oszczędniejsze niż w poprzedniej wersji.

Zaprezentowany na targach motoryzacyjnych Auto Show Scout oferuje zalety znane z Octavii Combi. I jeszcze więcej…

octavia 3_scout