Podczas międzynarodowych targów motoryzacyjnych w Genewie smart prezentuje unikalną aplikację smart drive app 2.0 oraz dwa specjalne modele – fortwo BoConcept signature style oraz fortwo edition cityflame.
W 2010 roku smart jako pierwszy producent samochodów wprowadził własną aplikację dla iPhone’a. Podczas trwającego salonu samochodowego w Genewie pokazał jej najnowszą wersję o nazwie smart drive app 2.0. Poza znanymi już funkcjami, takimi jak prognoza pogody, nawigacja, dostęp do Google Maps czy Facebooka, oferuje ona szereg nowych usług mobilnych, zarezerwowanych dla kierowców marki.
Zobacz także:
SALONY SAMOCHODOWE
Przykład? Za pomocą “smart community parking” mogą oni dzielić się z informacjami o wolnych miejscach parkingowych w okolicy.
Projektanci smarta połączyli swoje spojrzenie na formę i funkcjonalność z BoConcept, duńskim specjalistą w dziedzinie wykończenia wnętrz. Rezultatem tej współpracy jest kolekcja mebli i akcesoriów smartville oraz specjalna wersja smarta fortwo – BoConcept signature style.
W oparciu o smarta BRABUS cabrio powstał samochód łączący trendy wzornictwa charakterystyczne dla obu firm. Eleganckie nadwozie kryje przytulną kabinę, w której dominują naturalne materiały, takie jak skóra i drewno. Od marca br. model ten będzie ambasadorem smarta w sklepach BoConcept w różnych miastach świata.
Podobny styl reprezentuje kolekcja mebli smartville z modułową sofą na czele. Jej długość – 2,69 m – wynosi dokładnie tyle, ile mierzy smart fortwo.
Pełen kontrastu, pełen życia – smart fortwo w specjalnej edycji cityflame skutecznie przyciąga spojrzenia i rozświetla serca miast. Połączenie słonecznego koloru z czarnymi dodatkami ma swój ciąg dalszy we wnętrzu, gdzie czekają skórzane fotele z żółtymi akcentami. Nowy smart fortwo cityflame dostępny jest jako coupé i kabriolet w cenie od 55 966 złotych.
Pierwsze egzemplarze modele trafią do dealerów w kwietniu br.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.