Z okazji premiery nowego miejskiego crossovera Captur na salonie w Genewie Renault i Adobe zaprezentowały aplikację e-book Renault Captur, księgę designu, która zapewni unikalne doświadczenia cyfrowe w świecie samochodów.
Dzięki tej aplikacji Renault zmienia w zdecydowany sposób wizerunek swoich samochodów, potwierdzając kierunek zainicjowany przez Nowe Clio: Renault udowadnia, że potrafi tworzyć samochody, których design pobudza do marzeń, jednocześnie funkcjonalne i piękne, umiejętnie wykorzystujące z niezawodnych i innowacyjnych technologii.
Zobacz także:
SALONY SAMOCHODOWE
Aplikacja pozwala poznać genezę Renault Captur i odkryć, etap po etapie, jak powstawał ten unikalny crossover. Zdjęcia ukazujące samochód w ruchu oraz wszystkie informacje na temat pojazdu są łatwo dostępne na tablecie lub smartfonie. Cały system cyfrowy Captur korzysta z najbardziej innowacyjnych środków marketingu multi-screen: tablet, smartfon i PC pozwalają zwiększyć fascynujące doświadczenie klienta. Innowacje technologiczne zastosowane w projekcie księgi designu na tablety i smartfony idealnie pasują do dynamicznej linii modelu.
Wywiady z designerami, making-of samochodu koncepcyjnego, prezentacja wszystkich wymiarów Renault Captur – użytkownik aplikacji może zanurzyć się w pasjonującym świecie i poznać tajemnice tego jednocześnie funkcjonalnego i pięknego samochodu.
– Dziś oczekuje się od aplikacji, żeby były intuicyjne, zabawne i żeby można było się z nich czegoś dowiedzieć. Postanowiliśmy wybrać rozwiązanie, jakie oferuje Adobe Digital Publishing Suite. Ta jedyna w swoim rodzaju technologia pozwoliła nam stworzyć produkt wciągający i bogaty w treści – mówi Laurence Hertzberg, dyrektor marketingu cyfrowego w Renault.
Captur your digital experience
Po raz pierwszy na świecie taka aplikacja została zaprojektowana i rozwinięta w tak krótkim czasie. Można ją pobrać na smartfony, tablety i komputery z systemami Apple iOs, Android i Web.
– Stworzenie aplikacji było wyzwaniem. Captur jest owocem długiej refleksji nad designem naszych samochodów i zapowiada przyszłe tendencje. Bardzo nam zależało, aby aplikacja była na najwyższym poziomie pod względem designu, ergonomii i czytelności treści. Dzięki Adobe Digital Publishing Suite znaleźliśmy idealne rozwiązanie, które zapewniło nam dużo kreatywnej swobody oraz dostęp do najnowszych technologii w trakcie opracowywania aplikacji – tłumaczy Boris Petrovitch- Njegosh, designer ds. marki i narzędzi cyfrowych w Renault.
– Wraz z Adobe Digital Publishing Suite proponujemy rozwiązanie, które czerpie z naszej długiej historii cyfrowych projektów i naszego know-how z zakresu technologii. Przy obecnej tendencji do ograniczania ilości kanałów i optymalizacji kosztów Adobe DPS udowadnia, że może wspierać firmy i marki w projektach i w rozwoju aplikacji cyfrowych na wszystkie urządzenia – tłumaczy Denis de Coster, business developper w Adobe France.
Aplikacja jest już teraz dostępna na stronie: appstore.com/renault oraz appstore.com/renault.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.