Mocnym akcentem obecności marki Lancia na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Genewie 2013 jest pełne uroku i elegancji stoisko, które łączy dwie kultury przemysłowe: stylu i funkcjonalności, kojarzonych z marką Chrysler oraz innowacyjność marki Lancia.
To właśnie motyw „dwoistego ducha” związku Lancii i Chryslera jest motorem koncepcji wystroju przestrzeni wystawowej, wprawiając w ruch różnorodne kształty i sposoby ekspresji. Obejrzeć tu można pełna gamę modeli: od Lancii Ypsilon segmentu B, poprzez Lancię Delta (klasa średnia), flagową Lancię Thema i obszerny MPV Lancia Voyager – aż po uwodzicielską Lancię Flavia – kabriolet segmentu D.
Zobacz także:
SALONY SAMOCHODOWE
Gwiazdami ekspozycji są samochody Lancia Ypsilon S MOMODESIGN i Lancia Delta S by MOMODESIGN – nowe serie specjalne, powstałe ze wznowienia współpracy marek, które swą światową renomę zawdzięczają wkładowi w rozwój włoskiego wzornictwa przemysłowego. Ta symbioza pozwala zespolić elegancki, wyrafinowany styl Lancii z technologiczno- sportowym zacięciem legendarnej, mediolańskiej marki.
I Lancia i MOMODESIGN zdołały stworzyć wysoce indywidualny, własny język, dzięki czemu ich projekty są bezbłędnie rozpoznawalne. Przykładem włoskiego designu są ekskluzywne przedmioty i akcesoria MOMODESIGN Centro Stile: od kasków, zegarków i okularów – aż do obuwia, stylowych toreb podróżnych czy walizek. Unikalność tych produktów modowych porównywalna być może jedynie z „kreacjami” Lancii: dwa modele samochodów o przebojowym charakterze w interpretacji Centrum Stylistycznego MOMODESIGN zgodnie z ich współczesnym stylem high-tech, cenionym również przez młodszą wiekowo klientelę.
Jako ekspresja najlepszego włoskiego stylu, Lancia Ypsilon S MOMODESIGN i Delta S by MOMODESIGN grają barwnymi kontrastami i akcentują precyzję każdego detalu wnętrz i dynamicznej osobowości.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.