Projektanci Goodyeara przygotowali specjalną atrakcję na stoisko firmy na tegorocznych Targach Motoryzacyjnych w Genewie. Efektem ich pracy jest opona odzwierciedlająca wartości marki, w tym także informacje zawarte w nowym haśle „Made To Feel Good“.
– Stworzenie opony odzwierciedlającej nowe pozycjonowanie marki Goodyear było wyzwaniem dla naszego zespołu projektowego. Przedsięwzięcie ekscytujące, a to dopiero początek – zapowiedź tego, jak ważną rolę w przyszłości będzie odgrywać wzornictwo Goodyeara w kontekście komunikowania osiągów opon i ich postrzegania – powiedział Sébastien Fontaine, projektant przemysłowy w biurze projektowym Goodyear Advanced Design Studio.
Zobacz także:
SALONY SAMOCHODOWE
Projektując oponę w Centrum Innowacji Goodyeara w Luksemburgu, zespół Goodyear Advanced Design Studio działał w oparciu o nowy plan marketingowy i wytyczne co do pozycjonowania marki.
– Stworzyliśmy oponę odzwierciedlającą wartości firmy, przekazującą emocje. Tożsamość naszej marki zbudowana jest na zapewnianiu konsumentom poczucia bezpieczeństwa i spokoju. Jednocześnie podkreślamy wizualną rolę symbolu uskrzydlonego buta – Wingfoot, będącego elementem składowym logo Goodyeara. To było trudne zadanie, ale rezultat jest naprawdę inspirujący – powiedział Hugues Despres, dyrektor marki Goodyear w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce.
Opona komunikuje szereg wartości Goodyeara, które znajdują odzwierciedlenie w technologiach związanych z bezpieczeństwem:
• niskie opory toczenia za sprawą innowacyjnej konstrukcji opony;
• większa odporność na aquaplaning dzięki węższemu bieżnikowi;
• większa efektywność energetyczna dzięki specjalnej budowie bieżnika (zniekształcenie bloków bieżnika jest redukowane);
• aerodynamiczna konstrukcja ściany bocznej opony – wszystkie oznaczenia są nadrukowane na gładkiej powierzchni ściany bocznej.
Goodyear odświeża pozycjonowanie marki, rozpoczynając jednocześnie nową kampanię reklamową w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce. Pozycjonowanie oparte na nowym haśle „Made to Feel Good“ wykracza poza komunikaty na temat bezpieczeństwa oraz zwraca uwagę na ogólną jakość i komfort podróży. Nowa kampania ma za zadanie dać kierowcom poczucie pewności w podróży, a także zachęcić do podróży i pokazać, że wszystko co dobre jeszcze przed nami.
– Projekt opony prezentowany na salonie samochodowym w Genewie ma wywoływać pozytywne odczucia. Inspirowały nas takie elementy, jak ogrody Zen, emanujące spokojem i porządkiem – dodał S. Fontaine.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.