GENEWA 2012: ŚWIATOWA PREMIERA MITSUBISHI

Po raz pierwszy w historii firma Mitsubishi Motors Corporation (MMC) zdecydowała się rozpocząć promocję nowego modelu od najbardziej wymagającego rynku europejskiego. W marcu na salonie samochodowym w Genewie odbędzie się światowa premiera niezwykle ważnego strategicznie i innowacyjnego modelu klasy premium, który w sprzedaży ma się pojawić w drugiej połowie 2012 roku.

Pojazd ten będzie zwiastował stopniową przemianę języka stylistycznego marki Mitsubishi.

Premiera na targach motoryzacyjnych w Genewie potwierdzi również narodziny nowej generacji produktów globalnych firmy Mitsubishi Motors, które stanowią efekt ambitnego planu „Jump 2013”, zakładającego przekształcenie Mitsubishi w bardziej globalną i przyjazną środowisku firmę.

Dlatego też, cała rodzina samochodów osobowych, modeli klasy crossoverów oraz SUV przejdzie stopniową przemianę poddając się wyznacznikom zmodyfikowanego języka stylistycznego.

Technologiczna tradycja

Zmodyfikowany język stylistyczny – nadal w fazie formułowania – przedstawiany jest jako otwarta koncepcja stylistyczna, która dzięki swej elastyczności ma odpowiadać potrzebom różnych modeli i jednocześnie stanowić stylistyczne spoiwo łączące wszystkie modele marki z Trzema Diamentami na masce.

Nowa stylistyka – nowoczesna i wyrazista – zainspirowana została technologią i mechaniką. Należy postrzegać ją jako nową współczesną ekspresję blisko stuletniej tradycji technologicznej Mitsubishi, czyli firmy, która ostatnimi czasy dała światu model i-MiEV, przyjazne środowisku silniki wysokoprężne 4N1 Clean Diesel, ekologiczną technologię Green Plastics, a już w przyszłym roku również innowacyjne, chronione patentem technologie PHEV, które powstały w oparciu o bogatą wiedzę i doświadczenie firmy w zakresie budowy najnowocześniejszych pojazdów elektrycznych.

Wiedza ta zaowocowała już wprowadzeniem na rynek modelu i-MiEV, który ma być zaledwie pierwszym tak przełomowym produktem.