W terenowe opony General Tire Grabber AT3 w rozmiarze 275/45 R20 110V XL zostanie wyposażone najnowsze BMW X5. Ogumienie zapewnia bezpieczne prowadzenie na drodze i dobrą przyczepność poza utwardzoną drogą.
Bawarski producent aut stawia wyjątkowo wysokie wymagania co do jakości swoich pojazdów, dlatego też oczekuje najlepszych osiągów od opon.
Zobacz także:
W Grabber AT3 zastosowano trzy nowatorskie technologie opracowane przez General Tire, które umożliwiają uzyskanie dobrych właściwości zarówno na drodze, jak i poza nią. Rozwiązania zastosowane w modelu obniżają hałas oraz wydłużają przebiegi, a także zapewniają maksymalną przyczepność na kamienistym, piaszczystym i błotnistym podłożu.
– BMW zawsze wysoko stawia poprzeczkę oczekiwań względem opon zarówno w sektorze wyposażenia fabrycznego, jak i ogumienia na wymianę. Dlatego dla marki General Tire to uznanie ze strony jednego z czołowych europejskich producentów pojazdów 4×4 jest szczególnym potwierdzeniem jakości. Nasze opony mają indeks prędkości równy 240 km/h, a Grabber AT3 jako opona całoroczna nosi oznaczenie M+S i symbol płatka śniegu, który świadczy o bezpiecznym prowadzeniu na zaśnieżonej nawierzchni – powiedział Matthias Bartz, menedżer ds. rozwoju działalności General Tire w regionie EMEA.
Zastosowana w oponie Grabber AT3 mieszanka DuraGen zapewnia odporność na rozdarcie i zwiększa przebiegi w trudnym terenie. Technologia TracGen wiąże się z zastosowaniem barku o otwartej konstrukcji, progów trakcyjnych nazywanych przez konstruktorów „kieszonkami trakcyjnymi” oraz umieszczonych pod różnymi kątami lameli poprawiających przyczepność.
Konstrukcja obejmuje dużą liczbę krawędzi zapewniających przyczepność w każdym kierunku, poprawiających zdolność bieżnika do samooczyszczania się oraz umożliwiających skuteczne wgryzanie się w luźne nawierzchnie.
Dzięki zastosowaniu technologii ComfortBalance opona zapewnia komfort jazdy na asfalcie i dobrą przyczepność w terenie. Prawidłowo dobrana geometria klocków bieżnika o niskiej sztywności oraz specjalnie zmodyfikowane ułożenie klocków w centralnej części bieżnika ograniczają wibracje w oponie.