Podczas tegorocznych 68. Międzynarodowych Targów Motoryzacyjnych (IAA) we Frankfurcie Bridgestone zaprezentuje swoje obszerne portfolio.
Marka przedstawi innowacyjne rozwiązania kształtujące przyszłość mobilności.
Zobacz także:
W odpowiedzi na wyzwania stojące obecnie przed użytkownikami dróg, Bridgestone oferuje nowatorskie rozwiązania mobilne i aplikacje cyfrowe, które pomagają sprostać potrzebom użytkowników. Na stoisku będzie można uzyskać informacje na temat następujących rozwiązań: Bridgestone Connect, Mobox Nextfleet i Webfleet – obydwa rozwiązania wprowadzone do portfolio usług firmy po przejęciu TomTom Telematics w kwietniu br.
Opony przyszłości
Dla Bridgestone sprostanie dzisiejszym wyzwaniom związanym z mobilnością i urzeczywistnianie koncepcji CASE to nie tylko rozwój rozwiązań cyfrowych. Marka jest pionierem w dziedzinie nowych technologii. Celem firmy jest opracowywanie opon przyszłości i sprostanie zmieniającym się wymaganiom.
Na salonie samochodowym Frankfurt Motor Show zaprezentowane będą technologie Enliten, B-Silent, Run-Flat, B-Seal oraz ologic, które można znaleźć w oponach Bridgestone w ramach oryginalnego wyposażenia wielu marek samochodów premium, takich jak Audi, BMW i Mercedes.
Na stoisku zaprezentowane zostaną również rowery koncepcyjne Bridgestone „Air-Free” o kołach eliminujących ryzyko przebicia. Dzięki unikalnej strukturze szprych, technologia eliminuje potrzebę pompowania opon. Goście targów IAA będą mieli możliwość przetestowania rowerów , a nawet wzięcia udziału w zabawie z ich wykorzystaniem.
Prezentacja produktów flagowych
Na targach prezentowane będą również flagowe opony zimowe, letnie i całoroczne firmy Bridgestone: Blizzak LM005, Turanza T005 oraz Weather Control A005.
Poza linią Bridgestone, pokazne zostaną również opony Firestone wraz z kolejnymi flagowymi oponami zimowymi, letnimi i całorocznymi: Winterhawk 3, Roadhawk Multiseason GEN 02.