Na Salonie Samochodowym IAA Frankfurt 2017 Citroën prezentuje trzy nowe modele: kompaktowego SUV-a, koncepcyjnego vana 4X4 oraz E-Mehari „Styled by Courrèges”.
Nowy C3 Aircross to samochód o silnej osobowości, przestronny i modularny na miarę vana, oferujący wysoki poziom komfortu i liczne technologie mobilne.
Zobacz także:
Spacetourer Rip Curl Concept, unikatowy to koncepcyjny van 4X4, przyjazny i idealnie przystosowany do wypraw za miasto. Z kolei nowy E-Mehari Styled by Courrèges to kolejna odsłona kreatywnej współpracy dwóch kultowych francuskich marek.
Trzy modele i trzy sposoby korzystania z samochodu ilustrują umiejętność dopasowania samochodów marki do stylów życia i potrzeb użytkowników. Samochody zapewniają komfort zgodny z programem Citroen Advanced Comfort. Producent oprócz nowej gamy aut rozbudowuje także swoją sieć serwisową i tworzy nowe rodzaje usług mobilnych.
Na targach motoryzacyjnych Auto Show we Frankfurcie Citroën prezentuje całkowicie odmienną jak dotąd wizję samochodu, zainspirowaną doświadczeniami klientów.
* Nowy kompaktowy SUV C3 Aircross. Jest dostępny w zróżnicowanych kombinacjach kolorystycznych nadwozia i wystroju wnętrza, które dobrze ilustrują jego liczne możliwości personalizacji. Kabina jest wyrazem bogatego know- how marki w zakresie przestronności, modularności i doświetlenia wnętrza i stanowi nową referencję w tym segmencie samochodów.
Citroën C3 Aircross oferuje wysoki poziom komfortu podróżowania z wykorzystaniem 12 nowoczesnych technologii wspomagania prowadzenia i 4 technologii łączności ze światem. Jest wręcz stworzony do wypadów w plener dzięki swemu charakterowi oraz systemom, jak choćby Grip Control z funkcją Hill Assist Descent.
* Spacetourer Rip Curl Concept. Marki Citroën i Rip Curl kontynuują współpracę, której owocem jest model stworzony do wypadów w nieznane. Unikatowa edycja dzięki napędowi 4×4, opracowanemu przez Automobiles Dangel przeznaczona jest dla wielbicieli sportów na wolnym powietrzu. Chcąc uwolnić samochód od wszelkich ograniczeń, firma Pössl zaprojektowała wyposażenie godne kompaktowego campera.
SpaceTourer Rip Curl posiada stylowe nadwozie i wnętrze wykończone specyficznie dobranymi kolorami i materiałami, które podkreślają jego oryginalność. Będzie towarzyszył teamowi Rip Curl podczas najbliższego objazdu Europy od października 2017 do stycznia 2018 roku.
* E-Mehari Styled by Courrèges jest czteromiejscowy i w 100 proc. elektryczny. Pełną wyrazu osobowość i charakter samochodu podkreśla dach typu Hard Top. Wnętrze zostało całkowicie przeprojektowane, uwzględniając obowiązujące kanony stylistyczne Citroën. Nowa generacja zapoczątkowana jest ekskluzywną, limitowaną edycją zaprojektowaną wspólnie z domem mody Courrèges.
Kontynuując współpracę w sferze wyrafinowanej elegancji i ekologicznych środków transportu, obie kultowe francuskie marki prezentują szczególną wersję tego modelu. Integralna czerń nadwozia, pokrywająca także pałąki bezpieczeństwa, kontrastuje z bliską filozofii Courrèges świetlistą bielą wnętrza.
* C3 WRC to uosobienie motoryzacyjnych pasji, przygody i sportowego ducha. Coraz lepsze wyniki uzyskiwane w kolejnych rajdach przez tę wyczynową wersję modelu pozwalają oczekiwać sukcesu komercyjnego na miarę wersji seryjnej, sprzedanej do dnia dzisiejszego już w ponad 170 000 egzemplarzy.
* Nowoczesne usługi w zakresie mobilności ułatwiają korzystanie z samochodów. Są to usługi wprowadzone z myślą o klientach, takie jak Citroën Advisor, serwis z opiniami klientów o punktach sprzedaży i produktach Citroëna, ale także nowe usługi takie jak Citroën Rent& Smile umożliwiające wynajęcie samochodu marki w punkcie sprzedaży czy Citroën Earn& Drive, dzięki której właściciele samochodów marki mogą zarabiać wynajmując swój samochód.
* Atrakcyjne i pełne światła stoisko jest miejscem, które przyciąga ciepłymi materiałami i stanowi bardzo konkretną ilustrację obietnicy marki „Be Different, Feel Good”. Odwiedzający salon odnajdą również La Maison Citroën, które prezentuje nowy format punktów sprzedaży marki.
Fot.: Citroen