Po kampanii reklamowej zatytułowanej „Citroën Inspired By You” i zaprezentowanej podczas salonu samochodowego w Paryżu w 2016 r., slogan „Inspired by You” (Inspirowany Tobą) staje się nową dewizą marki Citroën.
Hasło jest promowane na stoisku Citroëna podczas tegorocznego Salonu Samochodowego IAA we Frankfurcie.
Zobacz także:
Citroën nieustannie opracowuje i udostępnia innowacyjne rozwiązania ułatwiające codzienne korzystanie z samochodu. Modele marki począwszy od Traction Avant po 2 CV, od Type H po Berlingo, od Méhari po E-Mehari, od vanów Picasso po crossovery Aircross, ewoluują wraz ze zmianami w społeczeństwie.
Citroën to marka, dla której podstawową inspiracją jest człowiek i jego styl życia. Pozycjonuje się w samym centrum oferty samochodowej na rynku i kładzie nacisk na swój charakter „people minded brand”. To podejście wyraża nowe hasło marki „Inspired By You”, które będzie obowiązywać na całym świecie (poza rynkami, na których angielski nie jest powszechnie używany – np. w Chinach, gdzie będzie tłumaczone na lokalne języki).
Kampania „Citroën Inspired By You” zaprezentowana na Salonie Samochodowym w Paryżu w 2016 roku została wprowadzona również na rynkach zagranicznych, w tym w Ameryce Łacińskiej i Chinach, gdzie została wyemitowana w pierwszym półroczu 2017. Nowe hasło, które wyraża nową dynamikę marki zastąpi poprzednie hasło „Creative Technologie” z 2009 roku. Nowe hasło jest prezentowane podczas tegorocznych targów Motor Show we Frankfurcie.
„Inspired By You” to prawdziwe credo, które wyraża charakter rozwiązań oferowanych klientom przez Citroëna na wielu poziomach:
• produktowym: wzorem nowego C3 czy crossoverów C3 Aircross i C5 Aircross – nowe modele wprowadzają w swoich segmentach powiew świeżości z korzyścią dla komfortu;
• technologicznym: jak np. Connected Citroën, osłony Airbumps czy Progressive Hydraulic Cushions (zawieszenie z progresywnymi ogranicznikami hydraulicznymi opracowane w ramach programu ‘Citroën Advanced Comfort’);
• usługowym: jak chociażby nowe usługi w zakresie mobilności Citroën Rent& Smile czy Citroën Earn& Drive, a także mobilne usługi MyCitroen i Scan MyCitroen;
• obsługi i relacji z klientem: warto tu wspomnieć o forum Citroën Advisor, gdzie klienci mogą wyrazić swoją opinię o produktach i usługach marki czy też nowej koncepcji miejskiego punktu sprzedaży ‘La Maison Citroën’.
To tylko kilka przykładów zmian marki Citroën w duchu nowego hasła „Inspired By You”, które jest prawdziwe dla całego „ekosystemu” marki.