Grupa Renault, zajmująca od 17 lat pozycję lidera na rynku samochodów dostawczych w Europie, a także bardzo mocną pozycję w Ameryce Łacińskiej i Afryce, przyspiesza swój rozwój.
Ambicją Grupy jest przekształcenie europejskiej marki w wiodącego producenta na skalę światową. W tym celu Grupa wchodzi do segmentu pick-upów, który stanowi ponad jedną trzecią światowego rynku samochodów dostawczych.
Zobacz także:
Marka wprowadza na rynek dwa różne modele: południowoamerykańskiego pick-upa Renault Duster Oroch, zaprezentowanego w czerwcu br. w Buenos Aires (Argentyna) oraz prezentowany na salonie samochodowym IAA Motor Show we Frankfurcie ALASKAN Concept, samochód pokazowy pick-up o ładowności jednej tony, który stanowi zapowiedź przyszłego modelu Renault przeznaczonego na rynki całego świata.
Poza ofensywą nowych modeli na nowych rynkach, Renault rozwija markę ekspertów Renault Pro+, przeznaczoną dla nabywców i użytkowników samochodów dostawczych. Specjalistyczna sieć Renault Pro+, oferująca produkty i usługi dostosowane do potrzeb klientów, zapewni nową jakość ich obsługi, zarówno przed sprzedażą, w jej trakcie, jak i po niej.
Specjalistyczna marka Renault Pro+ jest realizacją złożonej klientom obietnicy i przejawem ambitnej strategii rozwoju Renault na światowym rynku samochodów dostawczych.
– Jesteśmy obecnie gotowi do realizacji naszego planu ogólnoświatowego rozwoju, aby spełnić oczekiwania klientów biznesowych i indywidualnych dzięki wzbogaconej gamie produktów, nowej ofercie usług i nowej jakości obsługi klienta na światowym rynku samochodów dostawczych – powiedział Ashwani Gupta, dyrektor ds. samochodów dostawczych na świat.
Na targach motoryzacyjnych IAA można będzie zobaczyć także innego pick-upa grupy – Nissana NP300 Navarę.