Nissan zapoczątkował segment crossoverów, tworząc udane modele Juke, Qashqai oraz X-Trail.
Dzięki połączeniu muskularnej sylwetki aut 4×4, kosztów użytkowania na poziomie hatchbacka oraz technologii i jakości charakterystycznych dla samochodach luksusowych, marka sprzedała w Europie ponad 2,5 miliona aut tego segmentu.
Zobacz także:
Czy zatem Nissan może podnieść poprzeczkę jeszcze wyżej i znów zaskoczyć innowacyjnością? Jak się dowiadujemy – odpowiedź przyjdzie na Salonie Samochodowym IAA Motor Show we Frankfurcie.
Właśnie na targach motoryzacyjnych ma zostać pokazany nowy, koncepcyjny samochód, który w przyszłości z concept cara stanie się modelem produkcyjnym… Wcześniej marak zapowiedziała obecność na wystawie nowego pick-upa.
Inspiracją do zaprojektowania Gripz Concept stanowiły zarówno legendarny 240Z z Rajdu Safari, jak i elegancki świat kolarstwa szosowego. Stylistyka nadwozia pokazuje nowy, sportowy kierunek rozwoju koncepcji crossovera, zapowiadający wyjątkowe wrażenia z jazdy.