Na salonie samochodowym IAA we Frankfurcie firma Delphi zaprezentuje pojazd koncepcyjny wyposażony w system MyFi – służący do zapewnienia łączności, informacji, rozrywki i bezpieczeństwa.
Zaprezentowane zostaną również: najnowocześniejsze technologie pomagające spełnić nowe normy bezpieczeństwa i uzyskać 5 gwiazdek w testach Euro NCAP, technologie umożliwiające autonomiczne kierowanie pojazdem, systemy bezpośredniego wtrysku paliwa dla samochodów z silnikami Diesla i benzynowymi, pomagające producentom samochodów w spełnieniu rygorystycznych norm emisji, które zostaną wkrótce wprowadzone.
Zobacz także:
SALONY SAMOCHODOWE
SALON FRANKFURT 2013
Rozproszenie uwagi kierowcy w trakcie jazdy to poważny problem, który dotyczy wszystkich kierowców, niezależnie od ich wieku, kontynentu na którym mieszkają czy kultury, z której się wywodzą. Według Międzynarodowej Organizacji ds. Zapobiegania Wypadkom Drogowym (International Organisation for Road Accident Prevention), 90 proc. wypadków jest spowodowanych błędami kierowcy. Ten problem stał się jeszcze bardziej palący kiedy klienci zaczęli się domagać tego, by mogli zachować łączność wszędzie i o każdej porze – włączając w to czas, kiedy jadą samochodem.
Podczas międzynarodowego salonu IAA 2013 we Frankfurcie firma Delphi Automotive zaprezentuje pojazd koncepcyjny wyposażony w system MyFi Connecting with Safety oraz najnowsze technologie zmierzające do stworzenia do autonomicznych systemów kierowania pojazdem. Firma przedstawi również dalsze informacje dotyczące wprowadzenia do produkcji pierwszego zintegrowanego systemu składającego się z radaru i układu wizyjnego, działającego na zasadzie fuzji interpretowanych danych (RACam).
– Celem Delphi jest wspieranie kierowcy w tym, aby mógł utrzymywać wzrok na drodze którą jedzie, ręce na kierownicy a uwagę skupiać na celu podróży. Systemy MyFi, RACam i wiele innych technologii oferowanych przez Delphi pracują nad zapewnieniem takiego właśnie efektu, przy jednoczesnym zapewnieniu, że kierowcy posiadają odpowiednią i bezpieczną łączność ze światem zewnętrznym – stwierdził Michael Gassen, Prezes Delphi w Europie.
Delphi przedstawi również swoje najnowsze rozwiązania bezpośredniego wtrysku paliwa dla samochodów z silnikami Diesla i benzynowymi.
– Od roku 2020, europejskie normy emisji będą wymagały, by nowo wyprodukowane samochody emitowały średnio nie więcej niż 95 gramów CO2 na kilometr, w porównaniu z normą 130g/km obowiązującą od 2015. Podobne wymagania ustawowe są wprowadzane na całym świecie. Systemy bezpośredniego wtrysku paliwa Delphi przeznaczone dla samochodów z silnikami Diesla i z silnikami benzynowymi pomogą producentom samochodów w spełnieniu tych rygorystycznych norm i umożliwią im produkowanie wydajniejszych i bardziej przyjaznych dla środowiska naturalnego pojazdów bez konieczności obniżenia ich osiągów – dodał Gassen.