Porsche otrzymało tytuł „Marki Roku” (“Brand of the Year”), a Matthias Mueller „Brand Managera Roku” (“Brand Manager of the Year”) podczas trwającego Salonu Samochodowego IAA we Frankfurcie.
Niemiecka marka oraz CEO Porsche AG otrzymali nagrody w ramach Konkursu Marek Samochodowych 2013 (”2013 Automotive Brand Contest”). Niemiecka Rada Designu w szczególności doceniła „spójny i pionierski sposób zarządzania marką Porsche, która od lat z powodzeniem stawia czoła takim wyzwaniom jak długowieczność, wartość i jakość swoich samochodów”.
Zobacz także:
SALONY SAMOCHODOWE
SALON FRANKFURT 2013
Uznanie z jakim spotkała się marka Porsche oczywiście spowodowało wielką radość Matthiasa Muellera podczas ceremonii rozdania nagród. Jednocześnie podkreślił wysokie standardy, jakie musi spełniać jego marka – „przede wszystkim, Porsche znaczy premium. Oznacza to najwyższą jakość. Bez kompromisów. Nigdy nie będziemy zadowoleni z tego, co udało nam się osiągnąć. Zawsze będziemy chcieli się doskonalić”.
Ale nie tylko Porsche i Matthias Mueller zdobyli nagrody. Również nowy supersportowy samochód Porsche 918 Spyder, Cayman najnowszej generacji oraz Panamera S E-Hybrid zdobyły uznanie dzięki swojemu wyjątkowemu designowi. Jurorzy docenili nowe wnętrza salonów Porsche Centrum, zawartość stron internetowych Porsche Web Specials oraz przeznaczony dla klientów magazyn Christophorus.
Pomimo dążenia do ciągłego rozwoju, dla Prezesa równie ważne jest, aby Porsche jako marka nieustannie oferowało niezawodność.
– Nasi klienci oczekują samochodów, które w doskonały sposób połączą sportowego ducha z elegancją, najwyższą jakością, innowacyjną technologią i codzienną użytecznością. Zawsze, gdy pracujemy nad nowym modelem, lub udoskonalamy te już istniejące, jest to nasze główne kryterium – skomentował Mueller.
Takie podejście w ostatnich dekadach gwarantowało Porsche wysoką pozycję na rynku w segmencie samochodów premium. Najlepszym przykładem tego, co można osiągnąć dzięki połączeniu tradycji i rozwoju jest flagowy model marki – Porsche 911, które w tym roku celebruje swoje 50 urodziny. Model utrzymuje stabilną pozycję na rynku. Dłużej, niż jakikolwiek inny samochód sportowy. W tym czasie pozostawał wierny sobie i dzięki temu stał się symbolem marki na całym świecie. Dla Matthiasa Muellera oznacza to szczególne wyzwanie – należy zaszczepić te niezwykłe geny również w innych modelach marki.
Więcej informacji na temat Konkursu Marek Samochodowych i Niemieckiej Rady Designu można znaleźć pod adresem: german-design-council.de.