Lancia wybrała Salon Samochodowy IAA 2013 we Frankfurcie jako miejsce prezentacji Voyagera S i Delty MY 2014, których sprzedaż na głównych rynkach Europy rozpocznie się od stycznia 2014.
Na „wybiegu” IAA 2013 eksponowane są ponadto samochody Lancia Ypsilon Elefantino i ‘S Momodesign’ serii Special Editions.
Zobacz także:
SALONY SAMOCHODOWE
SALON FRANKFURT 2013
A oto jak w „pigułce” wyglądać będzie stoisko Fiata na targach motoryzacyjnych, zarówno w świecie rzeczywistym, jak też wirtualnym:
Lancia Voyager S
– nowa wersja wyposażenia protoplasty segmentu pełnowymiarowych MPV;
– chromowana atrapa chłodnicy Glossy Black i nowe 17-calowe felgi z lekkiego stopu w błyszczącej czerni;
– materiałowo- skórzana tapicerka wnętrza z szarymi przeszyciami oraz błyszcząca czerń insertów deski rozdzielczej i kierownicy.
Lancia Delta MY14
– boczne spojlery progowe i zderzaki w kolorze nadwozia, podwójna chromowana końcówka wydechu, nowe akcenty wystroju wnętrza w matowej i błyszczącej czerni;
– cztery wersje modelowe (Steel, Silver, Gold i ‘S by MOMODESIGN’ serii specjalnej), trzy opcje silnikowe (105-konny 1.6 MultiJet, 120-konny 1.6 MultiJet i 120-konny 1.4 Turbo-Jet LPG), 19 kolorów nadwozia (w tym 9 dwutonowych) oraz siedem wzorów 16-, 17- i 18-calowych felg z lekkiego stopu.
Lancia Ypsilon
Pełen wdzięku Ypsilon – ‘Fashion City Car’ marki Lancia zaprasza gości frankfurckiego Internationale Automobil Ausstellung 2013 w podróż, aby poznać najnowsze trendy w świecie designu, mody i rozkoszy podniebienia.
„Taste of the City” to podróż na pokładzie Lancii Ypsilon w towarzystwie trojga ‘tropicieli trendów’ – opowiadających drogą przekazu wirtualnego o wartych uwagi miejscach w najciekawszych miastach Europy według rekomendowanej przez markę Lancia recepty na „urban chic”.
Jest to projekt interaktywny, oparty na elektronicznym przetwarzaniu grafiki i obrazów z zamiarem wciągnięcia użytkownika w rodzaj indywidualnej gry, polegającej na znajdowaniu i zgłębianiu treści w różnych wersjach Lancii Ypsilon, wirtualnym kontaktowaniu blogerów i oglądania miejsc przez nich odwiedzanych. Zestaw niewielkich ekranów na ścianach stoiska Lancii pokazuje na video najgorętsze eventy w formie „ukrytej kamery” lecz także szybkiego montażu typowego dla wideoklipów i fotografii modowej w różnorodnych technikach: od tekstowej animacji graficznej, poprzez stopklatkę, aż do projekcji zdjęć.