FRANKFURT 2013: GWIAZDY NA STOISKU SKODY

Sk 1_frankfurt_spaceback1

Podczas Salonu samochodowego IAA – International Motor Show we Frankfurcie nad Menem, czeski producent prezentuje nowego, kompaktowego Rapida Spaceback i gruntownie odnowione Yeti, które od teraz będzie występowało w dwóch wersjach.

Škoda Rapid Spaceback wchodzi na bardzo konkurencyjny i obszerny rynek kompaktowych hatchbacków. Model prezentuje nowy wymiar przestronności: pasażerowie tylnej kanapy mają do dyspozycji rekordową ilość miejsca zarówno na kolana, jak i głowy.


Zobacz także:
SALONY SAMOCHODOWE
SALON FRANKFURT 2013


Także pod względem pojemności bagażnika, Spaceback prezentuje najwyższe standardy, zapewniając bagażnik o pojemności od 415 do 1380 litrów (po złożeniu tylnych foteli).

– To kamień milowy w historii marki. Po raz pierwszy jesteśmy obecni w tym najbardziej wymagającym w Europie segmencie – podkreśla Frank Welsch, członek Zarządu ds. rozwoju technicznego Škody.

Sk 2_frankfurt_spaceback

Mocną stroną nowego Rapida Spaceback jest jego wygląd. Zaprojektowano go tak, by zachwycił kombinacją eleganckiego designu zgodnego z najnowszymi trendami stylistycznymi marki, z silnie indywidualnym, dynamicznym stylem.

Drugą gwiazdą stoiska czeskiego producenta targach motoryzacyjnych we Frankfurcie, jest odświeżona Škoda Yeti. Od teraz pod tą nazwą będą kryły się dwa, odmienne w charakterze samochody: jeden został lepiej dopasowany do dynamicznego życia w dużym mieście, podczas gdy drugi, Yeti Outdoor jest jego nieustraszonym odpowiednikiem, gotowym do wypraw w teren.

Obydwie wersje bazują na zmodernizowanym projekcie nadwozia, nawiązującym do najnowszych trendów marki, zyskując bardziej wyraziste linie, podkreślające precyzję wykonania i nowoczesność zastosowanych technologii. Między sobą różnią się wyraźnie charakterem wykończenia: wersja „miejska” ma zderzaki i boczne elementy ochronne pokryte lakierem w kolorze nadwozia, a w wersji Outdoor wykonano je z wytrzymałego, twardego plastiku.

Sk 3_frankfurt_yeti1

– Yeti to samochód, który świetnie radzi sobie nie tylko w salonach sprzedaży, ale i na ruchliwych drogach i wymagających terenowych traktach. W swojej nowej formie Yeti jest teraz jeszcze bardziej wszechstronne i atrakcyjne. Dzięki tak radykalnemu poszerzeniu możliwości indywidualizacji, Yeti będzie mogło teraz jeszcze lepiej trafiać w gusta i potrzeby poszczególnych osób – zauważa Werner Eichhorn, członek Zarządu Škody do spraw sprzedaży i marketingu.

– Podczas IAA pokazujemy siłę naszej marki. Przeprowadzamy naszą strategię silnego rozwoju, nie zważając na ciężkie czasy dla rynku. W najbliższych latach jeszcze bardziej wzmocnimy pozycję Škody, jako ważnego gracza na globalnej scenie przemysłu motoryzacyjnego – mówi prezes Winfried Vahland.

Nowe samochody można zobaczyć w towarzystwie reszty modeli z gamy Škody na terenie targów International Motor Show we Frankfurcie w hali 3.0, na stoisku A05 do 22 września.

Sk 4_frankfurt_yeti