FRANKFURT 2013: BRIDGESTONE – OPONY DZIŚ I JUTRO

IAA 201_a

Na 65. Międzynarodowych Targach Samochodowych IAA, które trwają we Frankfurcie, Bridgestone Europe zaprezentuje swoje bieżące produkty strategiczne oraz opracowane przez siebie opony i technologie przyszłości.

Stoisko o łącznej powierzchni 320 m² (D03, hala 8) zostało podzielone na dwie strefy. Pierwszą jest strefa teraźniejszości, drugą – strefa przyszłości.


Zobacz także:
SALONY SAMOCHODOWE
SALON FRANKFURT 2013


Strefa teraźniejszości stanowi odniesienie do nowej platformy internetowej marki Bridgestone, nazwanej “Everywhere“, którą odwiedziło ponad 1 milion użytkowników w ciągu dwóch pierwszych miesięcy jej istnienia. Wystawione w tej strefie opony reprezentują cztery obszary strategiczne dla Bridgestone:

• nowe miejskie opony sportowe Potenza Adrenalin RE002 w segmencie opon UHP;
• cechujące się niskim oporem toczenia modele Ecopia EP150 i Ecopia EP001S (najwyższe oceny A/A w systemie oznaczeń UE);
• najlepsze opony turystyczne Turanza T001 z zaawansowanymi technologiami bezpieczeństwa i wydajności;
• technologia Run-Flat, w którą wyposażone są sztandarowe opony sportowe Bridgestone Potenza S001 RFT.

Osobną część ekspozycji poświęcono innemu strategicznemu obszarowi działalności firmy Bridgestone – oponom zimowym. Tutaj Audi Quattro wyposażone w najnowsze opony sportowe Blizzak LM-32s symbolizuje sukces rodziny opon Blizzak oraz sponsoring przez Bridgestone zawodów Pucharu Świata Mężczyzn w narciarstwie alpejskim Audi FIS Alpine Ski World Cup.

Strefa przyszłości po lewej stronie stoiska prezentuje technologie, produkty i koncepcje Bridgestone na przyszłość, z których większość koncentruje się na rozwiązaniach ekologicznych:

• opona koncepcyjna Bridgestone wykonana w 100% z materiałów recyklingowych;
• opona koncepcyjna Air-Free po raz pierwszy w Europie zainstalowana w koncepcyjnym samochodzie;
• opona koncepcyjna Half-Weight ważąca o połowę mniej niż opona tradycyjna;
• technologia Large and Narrow („duże i wąskie”) przeznaczona do nowej generacji pojazdów przyjaznych dla środowiska.

Bridgestone pokazuje także zastrzeżoną technologię drukowania na oponach, udowadniając, że opony wcale nie muszą być czarne. Jest to możliwe dzięki rewolucyjnemu procesowi zadrukowywania nowych opon.

Zaparkowany przed stoiskiem motocykl pokazowy przyciąga uwagę gości do kącika opon motocyklowych. W nim Bridgestone prezentuje swoje opony używane w zawodach MotoGP oraz najnowsze modele Battlax Sport Touring T30 i Hypersport S20, które przenoszą technologie z torów wyścigowych MotoGP na zwykłe drogi.
,