Emirates, największe linie lotnicze na świecie, i Formuła 1, prestiżowy cykl wyścigów samochodowych, poinformowały o przedłużeniu i rozszerzeniu współpracy do końca 2022 roku.
Linie, które współpracują z F1 w charakterze partnera globalnego od 2013 r., w ramach umowy skorzystają ze zwiększonej ekspozycji marki i zyskają możliwość aktywizacji konsumentów podczas przeszło 15 wyścigów Mistrzostw Świata F1 w Europie, Azji, Australii, Ameryce Północnej i Ameryce Południowej.
Zobacz także:
Na podstawie nowej umowy, która weszła w życie przy okazji Grand Prix Australii 2018 w Melbourne, linie Emirates zostały również sponsorem tytularnym niedawnego wyścigu Grand Prix Hiszpanii w Barcelonie oraz Grand Prix Niemiec w Hockenheim, który odbędzie się w dniach 20-22 lipca.
– Emirates i Formuła 1 doskonale do siebie pasują, począwszy od globalnego zasięgu naszej siatki połączeń i miast, w których rozgrywane są wyścigi, po koncentrację na innowacyjności i technologii, które leży u podstaw tej dyscypliny oraz naszego podejścia do opracowywania produktów i usług dla naszych klientów. Ponadto światowa popularność Formuły 1 sprawia, że możemy cieszyć się wyścigami wspólnie z milionami kibiców, którzy często korzystają z naszych linii – powiedział Thierry Antinori, wiceprezes i dyrektor handlowy Emirates.
– Cieszymy się z przedłużenia naszej długofalowej współpracy z Emirates, naszym lojalnym partnerem i kibicem od 2013 roku. Przed nami nowa, innowacyjna era w historii Formuły i cieszymy się, że wkraczamy w nią wspólnie z tak słynną i wybitną marką jak Emirates – mówi Sean Bratches, dyrektor zarządzający ds. transakcji handlowych Formuły 1.
Tytuł partnera globalnego Formuły 1 w ciągu najbliższych pięciu lat będzie wiązał się z ekspozycją logo Emirates wzdłuż torów podczas wyścigów, w strefie dla gości Paddock Club, w trakcie interaktywnych działań aktywizujących fanów w strefach kibica F1 i na festiwalach kibiców F1 przy okazji wybranych wyścigów oraz w cyklu Supercar Hot Laps podczas ośmiu wyścigów. Ponadto przewoźnik umożliwi członkom swojego programu lojalnościowego wymianę mil na udział w ekskluzywnych wydarzeniach dla VIP-ów w trakcie różnych zawodów.
Obecnie linie Emirates wykonują loty do ponad 155 kierunków na sześciu kontynentach.