5 stycznia 2017 roku – Amor otrzymał nietypową misję zaopiekowania się pięcioma parami, które miały szczęście umówić się na ślepą randkę w Mustangu, a które wybrano spośród ponad 1,5 miliona użytkowników Tindera zainteresowanych taką przygodą.
Pary zostały dobrane spośród osób, które wyraziły zainteresowanie profilem z następującym opisem: “To randka, na jaką czekasz – Ford Mustang chce Cię zabrać na randkę w ciemno, inną niż wszystkie”.
Zobacz także:
Pary wyruszały w drogę w na swoją randkę przez Londyn, by trafić do samochodowego kina drive-in w stylu retro, ale otwartego tylko dla nich. Po poznaniu się w drodze na randkę, pary były przepytywane przez gwiazdę telewizyjnej komedii Jarreda Christmasa na wszelkie tematy, od przekonań, po intymne tatuaże, co pomogło przełamać lody.
Czy nasze pary znalazły prawdziwą miłość?
– Pokazać się w Fordzie Mustangu na pierwszej randce, to mocny początek. Taka samochodowa ikona ma wbudowaną zdolność zwracania na siebie uwagi – mówi Jim Farley, wiceprezes wykonawczy i prezes Ford Motor Company na Europę, Bliski Wschód i Afrykę.
Ford Mustang na zawsze zmienił sposób, w jaki ludzie postrzegają amerykańskie samochody sportowe.
– Tinder zmienił sposób, w jaki ludzie się poznają. Nasze wspólne działanie miało swój sens i pozwoliło zaiskrzyć uczuciom – podsumował współpracę Derek Callow, wiceprezes odpowiedzialny za międzynarodowy rozwój firmy Tinder.