Firma Ford zdefiniowała od nowa, przeprojektowała i udoskonaliła nową generację pick-upa, by stworzyć wszechstronnego i sprawnego Rangera, który zadowoli klientów na ponad 180 rynkach na całym świecie.
Ford przeprowadził ponad 5000 wywiadów i współpracował z setkami właścicieli pick-upów, podczas dziesiątków spotkań warsztatowych na całym świecie, aby zdobyć informacje o tym, jak użytkownicy korzystają ze swoich ciężarówek, co im się w nich podoba, czego by sobie życzyli i co ma dla nich największe znaczenie.
Zobacz także:
W ten sposób podejście skoncentrowane na kliencie pomogło Fordowi w zaprojektowaniu i opracowaniu oczekiwanych i najbardziej docenianych rozwiązań dla Rangera nowej generacji.
Nowy Ranger, wyróżniający się wyrazistym wyglądem i wieloma nowymi elementami wyposażenia, które zwiększają jego potencjał, przydatność i wszechstronność, został zaprojektowany tak, aby potrafił dotrzeć w trudniej osiągalne zakątki, ciężej pracować i oferować więcej komfortu oraz udogodnień, niż kiedykolwiek wcześniej.
Premiera Rangera nowej generacji będzie miała miejsce 24 listopada – transmisja na żywo od 08:00 CET na https://www.youtube.com/c/FordEurope.
Jako projektanci, włączyliśmy się w kontakty z klientami na znacznie wcześniejszym etapie prac, spędziliśmy z nimi więcej czasu i uzyskaliśmy więcej spostrzeżeń niż kiedykolwiek wcześniej. Co ciekawe, okazało się, że bez względu na rynek, nasi klienci są ludźmi czynu. Lubią rozwiązywać własne problemy i czuć się pewnie w swoim pick-upie… nie tylko za sprawą funkcjonowania pojazdu, ale także za sprawą satysfakcji, jaką daje im podczas jazdy. powiedział – Max Tran, główny projektant Rangera