Sebastian Cyborowski (39 lat) został mianowany na stanowisko Dyrektora Sprzedaży Ford Polska Sp. z o.o. Z firmą związany jest od 1999 roku, od samego początku swojej kariery zawodowej.
Swoją pracę zaczynał w dziale marketingu, jako specjalista ds. komunikacji marketingowej. Przez kolejne lata zdobywał doświadczenie na różnych stanowiskach w dziale sprzedaży detalicznej. Swoją karierę kontynuował w dziale sprzedaży flotowej, którego dyrektorem został w 2009 roku.
Zobacz także:
ROZMAITOŚCI
1 marca 2014 roku przejął swoje nowe obowiązki, zastępując na stanowisku Bogusława Głoda, który został nominowany na stanowisko Dyrektora Zarządzającego firmy Ford Motor Company AB w Szwecji.
– Kierowanie sprzedażą marki Ford to dla mnie duże wyróżnienie. Myślę, że wykorzystam swoje 15 letnie doświadczenie w motoryzacji tak, by marka Ford mogła nadal szybko się rozwijać. Wierzę, że mamy wiele mocnych atutów. Po pierwsze: wzorowa sieć dilerska, która cały czas czynnie współpracuje przy budowaniu pozycji marki Ford oraz profesjonalizm pracowników Ford Polska. Po drugie: produkty, z których każdy wyróżnia się w swoim segmencie. Po trzecie doskonale zaplanowana wymiana i wprowadzenie kolejnych produktów na przestrzeni dwóch kolejnych lat. I najważniejsze: jasno określona strategia rozwoju w Polsce – powiedział Sebastian Cyborowski.
Sebastian Cyborowski jest absolwentem Wyższej Szkoły Handlu i Prawa w Warszawie. W wolnym czasie lubi oddawać się swoim pasjom, takim jak jogging, żeglarstwo i kiteboarding.