FORD: NOWE HASŁO ELEKTRYCZNEJ MOBILNOŚCI

Ford złożył zobowiązanie swoim fanom i potencjalnym klientom dostarczenia do końca 2020 roku aż czternastu zelektryfikowanych pojazdów.

Marka sygnalizuje znaczącą zmianę w europejskiej gamie samochodów osobowych dzięki nowej, odważnej kampanii pod nazwą „Bring on Tomorrow”.


Zobacz także:

ECO

ROZMAITOŚCI


 

Elektryczne napędy będą dostępne we wszystkich pojazdach osobowych, które będą wchodzić na rynek.

– Ten nowy kierunek to dla marki znacznie więcej, niż kampania marketingowa. Dla pracowników Forda to nowe, pionierskie podejście, będące odzwierciedleniem szybkiego tempa naszych czasów i pokazujące pozycję Forda na czele przemian. Mamy gamę bardzo wyrazistych produktów, bogatych w innowacje i nowe rozwiązania techniczne, które pokochają nasi klienci. Przewodzi pod tym względem znakomity Mustang Mach-E – powiedział Anthony Ireson, dyrektor ds. komunikacji marketingowej, Ford Europe.

Dostępny w przedsprzedaży na wybranych Europejskich rynkach, stworzony od podstaw, w pełni elektryczny Mustang Mach-E został zaprezentowany w pierwszej telewizyjnej reklamie serii „Bring on Tomorrow” – zmieniając wyobrażenie na temat modelu, jako symbolu wolności, postępu, wysokich osiągów i odrobiny buntu, a teraz będącego uosobieniem elektrycznej przyszłości Forda.

Druga reklama telewizyjna zadebiutowała niedawno we Włoszech, a następnie w całej Europie, będzie emitowana w pierwszym kwartale tego roku i przedstawia crossovera Ford Puma, oferującego zaawansowany, oszczędny układ miękkiej hybrydy i przyciągające spojrzenia nadwozie.

Trzecia reklama telewizyjna, która pojawi się w kwietniu, będzie skupiona na zupełnie nowym SUV-ie, Kuga – najbardziej zelektryfikowanym pojeździe marki, oferowanym w 2020 roku w wersjach: z miękką hybrydą, pełną hybrydą oraz w hybrydowej plug-in. We wszystkich trzech reklamach wykorzystano utwór Power Kanye’go Westa.

Podkreślające zaangażowanie firmy w rozwijanie napędów elektrycznych, wszystkie telewizyjne reklamy zostały wyprodukowane przez AMV BBDO i wyreżyserowane przez Nicolaia Fuglsiga, który zdobył ponad 175 wyróżnień za komercyjną pracę reżyserską, w tym 4 nominacje do nagrody Emmy oraz nagrodę za całokształt twórczości w 2013 roku.