Firma Ford Motor Company poinformowała o planach wprowadzenia w Europie ekskluzywnej linii produktów i usług Vignale. Jako pierwszy charakterystykę serii zdradza Ford Mondeo Vignale Concept, który oferuje modyfikacje wnętrza i nadwozia oraz technologie i jakość wykończenia klasy premium.
– Vignale będzie topową ofertą produktową i usługową marki Ford w Europie. Koncepcyjny Ford Mondeo Vignale demonstruje stylistykę, jakość, zaawansowane technologie i ekskluzywny charakter jakich pragną klienci – wyjaśnia Stephen Odell, prezes Ford of Europe, Middle East and Africa.
Zobacz także:
ROZMAITOŚCI
Nowy Ford Mondeo Vignale Concept został zaprezentowany w czterodrzwiowej wersji sedan oraz kombi. Obie odmiany posiadają 20-calowe felgi Vignale ze stopu metali lekkich, oznaczenia serii Vignale, chromowane klamki drzwi i obudowy lusterek, specjalny wzór atrapy chłodnicy, a także zmodyfikowany zderzak przedni i lampy przeciwmgłowe, pikowaną, skórzaną tapicerkę foteli i dedykowany serii Vignale lakier w odcieniu Nocciola.
We wnętrzu Forda Mondeo Vignale Concept znajdziemy również ekskluzywne obicia, chromowane listwy przypodłogowe, skórzane podłokietniki oraz fotele z miękkiej skóry naturalnej z oznaczeniami serii Vignale. Wysokogatunkową skórą obszyto również koło kierownicy, panel instrumentów, konsolę środkową oraz środkowy podłokietnik. Listwy progowe z wytłoczeniami oraz ekskluzywne dywaniki podłogowe z eleganckim przeszyciem stanowią idealne uzupełnienie wyjątkowego klimatu wnętrza, które łączy w sobie elementy tradycyjne z nowoczesnym designem i materiałami.
Aktywowany głosem samochodowy system komunikacji Ford SYNC z funkcją MyFord Touch umożliwi podłączanie smartfonów i bezprzewodową łączność z Internetem, system Park Assist z tylną kamerą ułatwi manewrowanie, a adaptacyjne reflektory LED znacznie poprawią widoczność.
Ford konsekwentnie realizuje własną, oryginalną definicję luksusu i stylistyki. W tym roku, jako pierwszy producent z branży motoryzacyjnej, firma wzięła udział w jednych z najsłynniejszych targów mebli na świecie – mediolańskim Salone Internazionale del Mobile. Stylistyczne DNA firmy oraz wpływ najnowszych trendów designerskich w przemyśle meblarskim i modowym widać było wyraźnie w krześle, lampie i zegarze Ford Design zaprezentowanym na wystawie.
– Swój ponadczasowy design i najwyższą jakość wykonania Ford Mondeo Vignale Concept zawdzięcza między innymi szerokim inspiracjom – od architektury po świat mody – oraz zastosowaniu najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych – przekonuje Stefan Lamm, dyrektor ds. projektu nadwozia, Ford of Europe.
We wstępnych planach dotyczących tej linii produktowej wybrani autoryzowani przedstawiciele firmy Ford oferować mają dedykowane usługi Ford Vignale. Najwyższa jakość obsługi oraz inspirujące i relaksujące wnętrza pozwolą klientom zapoznać się z wyjątkowymi materiałami i kolorystyką oraz odkryć nowe, intrygujące funkcje i rozwiązania technologiczne.
Wizja projektu Ford Vignale zakłada odbiór i zwrot pojazdu na potrzeby czynności serwisowych, dożywotni darmowy dostęp do myjni oraz zaproszenia na wyjątkowe imprezy oraz pokazy. Ponadto klient odbierający nowy pojazd serii Vignale mógłby liczyć na osobiste przekazanie samochodu przez kierownictwo salonu sprzedaży, a także posiadać przydzielonego asystenta serwisowego oraz otrzymać pakiet dokumentów do zakupionego pojazdu, który obejmuje m.in. elegancki folder ze skóry naturalnej.
Pierwszym modelem serii Ford Vignale, który pojawi się na początku 2015 roku, będzie Ford Mondeo Vignale w wersji sedan i kombi. Następnie na rynek wprowadzane będą kolejne modele, stanowiące odpowiedź firmy na zapotrzebowanie na ekskluzywne produkty marki Ford oraz usługi oszczędzające czas klienta. Bogate wersje wyposażenia samochodów Ford w segmencie CD stanowią obecnie ponad połowę ich sprzedaży w Europie.
Oferta produktowa Vignale została również zainspirowana przez ekskluzywne usługi spoza świata motoryzacji, takie jak: pakiety usług lotniczych klasy VIP (indywidualna odprawa, dostęp do wydzielonych stref VIP, itd.), ekskluzywne usługi bankowe i karty kredytowe z prywatnymi doradcami, punktowymi programami lojalnościowymi, usługami typu concierge oraz zniżkami na usługi oferowane przez firmy partnerskie, np. sieci hoteli, restauracje czy centra rozrywki.
– Wyjątkowa oferta Ford Vignale ma spełnić wymagania klientów, dla których liczy się czas i którzy już od wejścia do salonu sprzedaży chcą być traktowani w sposób specjalny – wyjaśnia Gaetano Thorel, wiceprezes ds. marketingu, Ford of Europe.