Toyota od lat jest najcenniejszą marką motoryzacyjną, co potwierdzają wszystkie rankingi globalnych marek. W nowym rankingu magazynu Forbes Toyota zajęła pierwsze miejsce w branży.
Została także sklasyfikowana na 8. pozycji w zestawieniu wszystkich światowych marek. Według analiz Forbesa japoński producent jest wart 41,1 mld dolarów.
Zobacz także:
Ranking magazynu Forbes potwierdził, że Toyota należy do ścisłej czołówki najcenniejszych globalnych marek, obok takich technologicznych gigantów jak Apple, Google, Microsoft czy Facebook.
Najwyższa wartość marki Toyota w gronie światowych firm motoryzacyjnych to wynik jakości i niezawodności samochodów, technologii udostępnianych szerokim rzeszom kierowców oraz ogromnych nakładów na badania, przede wszystkim w dziedzinie innowacyjnych napędów oraz systemów wsparcia dla kierowców.
W ostatnim czasie marka wprowadziła zaawansowany pakiet systemów bezpieczeństwa czynnego Toyota Safety Sense do niemal wszystkich swoich modeli, często oferując go w standardzie. Na rynku zadebiutowała najnowsza generacja napędu hybrydowego wraz z Priusem 4. generacji, nowym crossoverem C-HR oraz 2. generacją Priusa Plug-in Hybrid w wersji ładowanej z gniazdka.
Po 20 latach obecności hybryd Toyoty na rynku ich łączna sprzedaż przekroczyła 10 milionów.