Nowy Ford Mondeo Vignale – pierwszy model w gamie luksusowych produktów Ford Vignale i nowy Ford S-MAX – nowatorski minivan, będą miały swoje premiery podczas Fleet Market 2015.
Targi odbędą się 24 listopada br. w EXPO XXI w Warszawie, a patronem medialnym imprezy jest portal NewsAuto.pl
Zobacz także:
Nowy Ford Mondeo Vignale oferuje najwyższą jakość wykończenia, znakomity komfort podróżowania oraz ekskluzywną specyfikację. Każdy egzemplarz tego modelu jest wykańczany ręcznie przez wyspecjalizowanych rzemieślników w starannie zaplanowanym procesie, który wykorzystuje zaawansowane technologie produkcyjne i obejmuje 100 dodatkowych kontroli jakości.
Nowy Vignale jest pierwszym w Europie autem wyposażonym w system aktywnej redukcji hałasu Active Noise Cancellation. Model dostępny jest w odmianach 4-dr i kombi, wyróżnia się specyfikacją typową dla modeli segmentu premium, oferując układ wykrywania pieszych, inteligentny napęd na wszystkie koła, silnik Bi-Turbo 2,0 TDCi o wysokiej mocy oraz hybrydowy układ napędowy.
Nowoczesny kształt nadwozia jest inspirowany kultowymi pracami włoskiego producenta nadwozi Alfredo Vignale. Na czas użytkowania wybranego modelu klienci otrzymają również pakiet spersonalizowanych usług dostosowanych do ich potrzeb, w tym pomoc asystenta Ford Vignale oraz dostęp do 24-godzinnej nieodpłatnej pomocy telefonicznej za pośrednictwem centrum Vignale One Call.
Ford Mondeo Vignale jest dostępny z silnikami o wysokiej mocy i świetnych osiągach, w tym jednostką benzynową 2,0 litra EcoBoost, silnikami diesla TDCi oraz opracowaną przez markę benzynowo- elektryczną hybrydą o mocy 187 KM. Silnik 2,0 litra EcoBoost jest oferowany w wersji o mocy 203 i 240 KM oraz z sześciobiegową przekładnią automatyczną.
Z kolei 180-konny diesel 2,0 litra TDCi współpracuje z sześciobiegową skrzynią manualną lub przekładnią automatyczną PowerShift, a także z opracowanym przez Forda inteligentnym napędem na wszystkie koła, który w płynny sposób przekazuje moment obrotowy z przednich do wszystkich czterech kół. Ponadto, dostępna jest również nowa konstrukcja 2,0 litra TDCi Bi-Turbo o mocy 210 KM, która oferuje aż 450 Nm już przy 2000 obr./min., co zapewnia błyskawiczne reakcje auta na dodanie gazu.
Ford S-MAX
W najnowszej odsłonie, S-MAX prezentuje się dynamicznie. Oryginalna sylwetka zyskała również mocniej zarysowaną linię okien, światła do jazdy dziennej wykonane w technologii LED, diodowe tylne lampy oraz tylny dyfuzor ze zintegrowanymi końcówkami układu wydechowego. Kabina oferuje aż 32 kombinacje ustawienia foteli i aranżacji przedziału bagażowego oraz system składania drugiego i trzeciego rzędu foteli.
Tradycyjna tablica wskaźników ustąpiła miejsca opcjonalnemu, 10-calowemu ekranowi. W desce rozdzielczej znalazł się natomiast ośmiocalowy wyświetlacz dotykowy o wysokiej rozdzielczości. Nowy Ford jest oferowany z silnikami wysokoprężnymi TDCi i benzynowymi EcoBoost. Na uwagę zasługuje silnik bi-turbo TDCi o pojemności 2 litrów, generujący 210 KM i 450 Nm. Jednostka współpracuje z sześciobiegową przekładnią automatyczną PowerShift.
Z kolei zmodernizowany diesel 2,0 litra TDCi z turbosprężarką o zmiennej geometrii generuje 120, 150 lub 180 KM. W połączeniu z sześciobiegową przekładnią manualną, wszystkie trzy warianty będą zużywały średnio 5,0 litrów na 100 kilometrów i emitowały 129 gramów CO2 na kilometr. Jednostki wysokoprężne 2,0 l TDCi o mocy 150 i 180 KM będą oferowane z sześciobiegową przekładnią automatyczną PowerShift oraz opracowanym przez Forda inteligentnym napędem na wszystkie koła iAWD.
W gamie Forda S-MAX oferowany jest również nowy silnik benzynowy 1,5 litra EcoBoost o mocy 160 KM.