Firma Fleet Meetings, organizator targów Fleet Market i wydawca miesięcznika FLEET, organizuje od czterech lat największe w Europie Środkowo – Wschodniej targi Fleet Market dla branży flotowej.
Połączone są one z premierami samochodowymi na polskim rynku, prezentacją nowości flotowych, a także konstruktywną i nierzadko burzliwą debatą na tematy i zagadnienia newralgiczne w tej młodej i wciąż rozwijającej się na polskim rynku dziedzinie.
W tym roku tematami przewodnimi debaty na IV Ogólnopolskich Targach Branży Flotowej FLEET MARET 2012 będą: „Pełne odliczenie VAT od każdego samochodu firmowego – zmiany w Polsce w świetle przepisów unijnych” oraz „Optymalny samochód flotowy w polskich warunkach prawnych i ekonomicznych. Jaki jest i jak będzie się zmieniał w najbliższych latach.”
Podczas targów nastąpi także wręczenie: statuetek Fleet Leader 2012 – wyróżnień przyznawanych corocznie przez Magazyn Fleet osobom oraz firmom z branży flotowej za wyjątkowe osiągnięcia na tym rynku oraz Certyfikatów Długodystansowego Testu Flotowego.
• Fleet Market – to ponad 200 stoisk wystawienniczych, niemal 3000 zaproszonych gości, a wśród nich właściciele firm, fleet managerowie, dyrektorzy, kierownicy transportu;
• Fleet Market – to także ogólnopolskie premiery samochodowe i nowe produkty przeznaczone dla flot samochodowych;
• Fleet Market – to interesujące panele dyskusyjne i debata z liderami branży motoryzacyjnej i flotowej.
Formuła targów branży flotowej ma wymiar praktyczny, doradczy, m.in. polega na zaawansowanej wymianie wiedzy między doświadczonymi menadżerami flot a nowicjuszami wśród odbiorców flotowych i na bardzo dużym zaangażowaniu najważniejszych na polskim rynku niezależnych podmiotów i stowarzyszeń, takich jak: Polski Związek Wynajmu i Leasingu Pojazdów, Polskie Stowarzyszenie Motorowe Doskonalenia Technik i Bezpieczeństwa Jazdy, Stowarzyszenie Partnerstwo Dla Bezpieczeństwa Drogowego, Stowarzyszenie Kierowników Flot Samochodowych, Keralla Research Instytut Badań i Rozwiązań B2B, Międzynarodowa Kancelaria Hogan Lovells i inni.
Uczestnicy i wystawcy:
• osoby, które koordynują procesy związane z użytkowaniem aut w firmie, kreują i realizują politykę flotową, opiniują lub decydują o zakupach, współpracują lub planują współpracę z dostawcami usług na rynek flotowy, osoby te reprezentują firmy, które dysponują średnimi i dużymi flotami, powyżej 20 samochodów;
• decydenci z firm, które posiadają od 5 do 20 aut. Reprezentantami powyższych firm są przedstawiciele najwyższego szczebla zarządczego tzn. właściciele, prezesi i członkowie zarządów, dyrektorzy administracyjni i finansowi;
• firmy oferujące produkty lub świadczące usługi dla klientów flotowych. W skład tych podmiotów wchodzą m.in. koncerny samochodowe, koncerny paliwowe, koncerny oponiarskie, instytucje finansowe i ubezpieczeniowe, przedstawiciele Car Fleet Management (leasing i wynajem długoterminowy), firmy serwisujące i dystrybutorzy części zamiennych do samochodów, dealerzy flotowi, producenci i dystrybutorzy urządzeń i oprogramowania IT, GPS; ogólnie ponad 100 wystawców;
• członkowie i klienci Partnerów Fleet Meetings;
• goście honorowi.
Największe wydarzenie targowe branży flotowej w Europie Środkowo Wschodniej Fleet Market 2012 – odbędzie się 27 listopada 2012r. w Warszawskim Centrum EXPO XXI, przy ul. Prądzyńskiego 12/14.
Partnerem Głównym Fleet Market 2012 jest Renault Polska, a jednym z patronów medialnych – portal NewsAuto.pl.
Więcej informacji na: www.fleetmarket.pl oraz www.fleet.com.pl.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.