FIRESTONE PARTNEREM MUZYCZNYCH FESTIWALI – TAKŻE W POLSCE

Firestone MT1

Tego lata Firestone – amerykańską producent z ponad stuletnią historią – podgrzeje atmosferę na sześciu najgorętszych europejskich festiwalach.

Dzięki sponsorowaniu najważniejszych imprez muzycznych w Polsce, Hiszpanii, Niemczech, Francji, Wielkiej Brytanii i we Włoszech, Firestone zamierza wzmocnić swoją pozycję na rynku oraz zbudować wizerunek dynamicznej i młodej duchem marki.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI

OPONY


 

Celem Firestone jest rewitalizacja i zbudowanie nowoczesnego wizerunki marki „młodej duchem”. Aby go osiągnąć działania oparte są na jej najważniejszych atutach: wysokiej jakości produktach oraz bogatej tradycji. Wraz ze zmianą wizerunku marki, do oferty weszły nowe, konkurencyjne Destination HP, Winterhawk 3, czy Multihawk 2, – wprowadzone w ciągu ostatniego roku modele bieżników, które już zdobyły uznanie klientów i ekspertów branżowych opracowujących rankingi opon.

Jednym z motywów nowego wizerunku marki jest muzyka – najbardziej uniwersalny i popularny element naszej kultury, który budzi pozytywne emocje oraz jednoczy ludzi. Dlatego kampania – Firestone Music Tour koncentruje się wokół cyklu 6 najważniejszych w Europie festiwali muzycznych, w tym Open’era, których partnerem jest Firestone.

Firestone będzie do dyspozycji na specjalnym stanowisku, organizując różne atrakcje zarówno na terenie festiwalu jak i na parkingach. Firestone Music Tour będą również towarzyszyć kampania w mediach społecznościowych i akcje promocyjne dla klientów! Dla tych, którzy chcą poznać festiwal od środka przygotowany jest konkurs Firestone Roadie!.

Więcej szczegółów na www.firestone.eu.

Bridgestone, największy na świecie producent opon i wyrobów z gumy przejął markę Firestone w 1988 roku i dokłada starań aby promować ją w Europie realizując inicjatywy w dziedzinie rozwoju produktów i marketingu.