FINANSOWANIE ZAKUPU AUTA W LEASINGU PO NOWEMU

transport-985

Przy wykorzystaniu Digi Car zakup samochodu w leasingu może zająć zaledwie kilka minut. To nowe rozwiązanie wprowadzane przez Santander Consumer Multirent.

To intuicyjna platforma dla partnerów handlowych, zapewniająca dostęp do produktów leasingowych.


Zobacz relacje:

ROZMAITOŚCI


 

Oferty finansowe dla wybranego pojazdu sprzedawca wybiera w jednym systemie, na jednym ekranie. W ramach platformy partnerzy współpracujący z Santander Consumer Multirent będą mieć dostęp w jednym miejscu do różnorodnych produktów umożliwiających finansowanie pojazdów, takich jak leasing, pożyczka leasingowa czy full service leasing. Digi Car pozwala na porównywanie 4 różnych ofert jednocześnie, przy wykorzystaniu intuicyjnego interfejsu użytkownika.

– Platforma Digi Car jest zintegrowana m.in. z CEIDG i rejestrem REGON. Dzięki temu sprzedawca nie musi wypełniać całego wniosku o finansowanie – informacje z baz zewnętrznych są do niego automatycznie przenoszone. Dane z dokumentu tożsamości są zapisywane także przy użyciu narzędzi wbudowanych w nową platformę. Skraca to pracę sprzedawcy z wnioskiem oraz zmniejsza liczbę ewentualnych błędów. Rozwiązania innych podmiotów nie oferują takiego stopnia integracji z publicznymi rejestrami, stąd wydłuża to proces załatwiania formalności przy zakupie – mówi Marta Kozłowska, Product Owner projektu Digi Car z Santander Consumer Banku.

– Jedną z największych przewag konkurencyjnych Digi Car jest wygoda narzędzia dla dealerów oraz jej unikalne funkcjonalności, zbudowane w oparciu o nasze wieloletnie doświadczenie w finansowaniu pojazdów. Porównywalne systemy nie są tak kompletne, stąd Digi Car stanowi rewolucję w branży. To ogromne ułatwienie dla dealerów, importerów i klientów – mówi Mariusz Klepacz, członek zarządu Santander Consumer Banku odpowiedzialny za obszar finansowania samochodów.

Platforma pozwala na przeprowadzenie procesu udzielenia finansowania w pełni cyfrowo – od automatycznego eksportu i wydruku umowy, po zainicjowanie online procesu rejestracji samochodu. Digi Car umożliwia handlowcowi śledzenie transakcji z klientem na każdym kroku poprzez powiadomienia e-mail i SMS oraz raporty generowane w czasie rzeczywistym, które można otworzyć, m.in. na telefonie komórkowym.

Prowizja od udzielonego finansowania wypłacana jest partnerom do elektronicznej portmonetki, z której w dni robocze można wygodnie wypłacać pieniądze na kartę prepaid.

Co ważne, platforma jest bezpłatna dla dealerów. Jedynym warunkiem jest podpisanie umowy o współpracy. W ramach rozwoju platformy planowane jest uruchomienie również aplikacji mobilnej dla sprzedawców oraz umożliwienie sprzedaży produktów finansowych dla osób fizycznych.

Santander Consumer Bank i Santander Consumer Multirent co miesiąc finansują ok. 1 600 samochodów, z wykorzystaniem różnego rodzaju rozwiązań, Rozwiązanie Digi Car nie dotyczy tylko finansowania samochodów.

– Z platformy można także skorzystać przy kupnie chociażby motocykla – mówi Marta Kozłowska.

Wykonawcą rozwiązania Digi Car jest firma Tuatara, która zadbała o przygotowanie cyfrowych procesów obsługi klienta na najwyższym poziomie.

– Szczególnie dbaliśmy o to, by rozwiązanie, które dostarczamy było nie tylko piękne, ale także użyteczne. Przyłożyliśmy więc dużą wagę do tego, żeby zarówno portal jak i aplikacja mobilna, którą Santander Consumer Multirent udostępni swoim Partnerom i Klientom były łatwe w użyciu, intuicyjne, szybkie i niezawodne. Postawiliśmy sobie za cel, żeby proces ofertowania i zawierania umowy był prosty i zachęcający. Jesteśmy dumni, że wspólnie z Santander Consumer Multirent ten cel udało się osiągnąć i możemy być częścią rewolucji w finansowaniu zakupu samochodu w Polsce – mówi Bogdan Nowopolski, Prezes firmy Tuatara.