Pomiędzy Fiat S.p.A i klubem piłkarskim Juventus Football Club S.p.A. podpisany został list intencyjny dotyczący zawarcia porozumienia o wyłącznym sponsoringu na okres najbliższych trzech sezonów.
Począwszy od 1 lipca 2012 r. Fiat S.p.A. będzie mógł korzystać z wyłącznego prawa umieszczania swego logo na koszulkach zawodników Juventusu Turyn we wszystkich rozgrywanych przez klub meczach, w zamian za uzgodnione honorarium w wysokości 35 mln euro (w okresie trzech sezonów) oraz udostępnienie floty samochodów. W nadchodzącym sezonie 2012/2013 stroje piłkarzy Juventusu ozdobi logo marki Jeep.
Porozumienie przewiduje także możliwość wykorzystywania przez Fiat S.p.A. elementów wizerunkowych Juventusu, m.in. przez umieszczenie swego logo na oficjalnych strojach zespołów i personelu klubu oraz nawiązanie współpracy na innych wspólnych płaszczyznach działalności. Zawarcie ostatecznego porozumienia z ważnością do 30 czerwca 2015 roku przewidywane jest w okresie kilku najbliższych tygodni.
Jeep, który w lipcu ubiegłego roku obchodził 70-lecie swej legendarnej historii, jest światową marką samochodów o napędzie 4×4 sprzedawanych w ponad 120 krajach całego świata. Od momentu powstania pierwszego modelu w roku 1941 produkcja i sprzedaż samochodów z logo marki Jeep przekroczyła już 15 milionów egzemplarzy.
Jeep ma swój złoty wiek:) ma już tak długą historię-a teraz połączy ją z Fiatem i Juventusem.
I bardzo dobrze, FIAT mocna firma… cieszę się jako fan motoryzacji i wierny kibic!!!