Nowa Panda już za kilka tygodni będzie dostępna w sieci dealerskiej Fiata, a już teraz wydarzeniu towarzyszy prezentacja nowej strony internetowej www.fiatpanda.it i emisja w sieci zwiastuna kreskówki “Panda. Spróbuj ją złapać”. Film obejrzeć można pod adresem www.youtube.com/fiatontheweb.
Nowa Panda dostępna będzie (początkowo na rynku włoskim) w trzech wersjach wyposażenia (Pop, Easy oraz Lounge), w 10 kolorach nadwozia, 9 wzorach wystroju wnętrza, 2 rodzajach kołpaków i 2 rodzajach obręczy z lekkich stopów o średnicy 14 i 15 cali.
W terminie późniejszym do gamy modelowej Pandy wprowadzona zostanie wersja z napędem 4×4, zautomatyzowaną skrzynią biegów Dualogic i innowacyjnym systemem aktywnego bezpieczeństwa “Low Speed Collision Mitigation”.
Na profilu Fiata na portalu YouTube dostępny jest 45-sekundowy zwiastun “Panda (obejrzyj poniżej). Spróbuj ją złapać.”, zabawny film animowany, który przedstawia „odważny” samochód w pełnej niespodzianek podróży po drogach Europy. Ta zrealizowana przez agencję Leo Burnett kreskówka jest nowością, jeśli chodzi o komunikację marketingową w branży motoryzacyjnej, ponieważ w oryginalny sposób akcentuje wyjątkowość Pandy w odniesieniu do samochodów miejskich konkurencji.
Pełna wersja kreskówki dostępna będzie ostatniego tygodnia stycznia 2012, a wcześniej, bo już od 12 stycznia, użytkownicy będą mogli uczestniczyć we wciągającej grze on-line, dzięki której będą mogli zostać „oficjalnymi kierowcami Pandy”: po przejściu testów użytkownik otrzyma prawo do tytułu „Oficjalnego Kierowcy”, a więc do rzucenia wyzwania konkurentom Pandy – Francuzowi Jacques’owi, Niemcowi Hansowi i Japończykom Akirze i Satoshi. Na tych, którzy będą grali i wygrywali, w końcowym filmiku będzie czekała niespodzianka.
Także strona internetowa www.fiatpanda.it została odnowiona i z cyfrowej platformy została przekształcona w stronę o produkcie, ale nadal jest utrzymana w prostym, ale oryginalnym stylu Pandy.
Strona główna, to droga nowej Pandy, jaką przebywa po całej Europie: podróż, którą użytkownik odbywa, wchodząc w kolejne sekcje podkreślające zalety nowej wersji Pandy, począwszy od designu a kończąc na technologii, oferuje użytkownikowi oryginalny konfigurator utrzymany w duchu Pandy. Użytkownik oprócz możliwości skonfigurowania dla siebie idealnej wersji samochodu, ma możliwość interakcji, wybierając tło oraz ramkę, w której umieści zbudowany przez siebie samochód i może ją indywidualizować, umieszczając awatar ze swoim zdjęciem lub zdjęciem przyjaciela.
Otrzyma w ten sposób Pandę „uszytą na miarę”, którą będzie mógł zapisać i podzielić się nią z innymi użytkownikami.
Ta kreskówka jest po prostu boska. Świetny humor i niezłe podteksty:) A w ogóle takie auto zasługuje na najlepszą reklamę. Nowa Panda jest jeszcze lepsza niż poprzednia.