FIAT: NOWY DUCATO DOSTĘPNY JUŻ OD 99 900 ZŁ. NETTO

Wszechstronny Fiat Ducato jest zawsze gotowy na czekające go wyzwania i wsparcie swoich użytkowników w codziennej pracy.

Dzięki zróżnicowanej gamie nadwozi, przestrzeni ładunkowej do 17 m3 i ładowności do 1,5 tony, największy lekki samochód dostawczy marki Fiat zawsze sprawdza się bardzo dobrze. Nawet przy dużych ładunkach Ducato zapewnia najwyższy komfort, precyzję i doskonałe prowadzenie w każdych warunkach jazdy.


Zobacz także:

TOYOTA: UDOSKONALONE MODELE PROACE I PROACE CITY
 

UŻYTKOWE


 

Teraz ten produkowany w Polsce samochód dostawczy jest dostępny w bardzo atrakcyjnej cenie, już od 99 900 zł netto. Oferta dotyczy nadwozia furgon L2H2, z silnikiem 2.2 H3-POWER o mocy 120 KM i dopuszczalnej masie całkowitej do 3,3 tony.

Fiat Ducato może się poszczycić bogatą gamą silników wysokoprężnych, zgodnych z normą Euro 6E. Oferta obejmuje 6-stopniową manualną skrzynię biegów oferowaną w trzech poziomach mocy (120, 140, 180 KM) oraz nową 8-stopniową automatyczną skrzynię biegów zestawioną z silnikami o mocy 140 i 180 KM. Gama silników z homologacją Heavy-Duty i Euro VIE jest dostępna w dwóch poziomach mocy 140 i 180 KM, oba w zestawieniu z 6-stopniową manualną skrzynią biegów i 8-stopniową automatyczną skrzynią biegów.

Dzięki wprowadzeniu ulepszeń w zakresie aerodynamiki, w porównaniu z poprzednią generacją, nowe Ducato zapewnia mniejsze zużycia paliwa i niższą emisję CO2 nawet o 5%. Wszystko to bez uszczerbku dla osiągów układu napędowego, który jest w stanie dostarczyć do 450 Nm momentu obrotowego, co stanowi najlepszą wartość w tym segmencie.

Nowy Fiat Ducato może pochwalić się także pionierskimi osiągnięciami w zakresie licznych systemów wspomagania kierowcy. Elektryczne wspomaganie kierownicy automatycznie dostosowuje siłę wspomagania do prędkości pojazdu. Zwiększa to komfort jazdy przy wyższych prędkościach i ułatwia manewrowanie podczas jazdy po mieście. Elektryczny hamulec postojowy jest uruchamiany za pomocą przełącznika na zestawie wskaźników po lewej stronie kierownicy.

Oprócz systemów rozpoznawania znaków drogowych, systemu ostrzegania przed kolizją z automatycznym układem hamowania awaryjnego i ostrzegania o martwym polu, dostępne są teraz nowe systemy, takie jak system wykrywania zmęczenia kierowcy, asystent utrzymania pasa ruchu, tempomat adaptacyjny z funkcją Stop & Go, czujniki parkowania 360 stopni, asystent parkowania i cyfrowe lusterko wsteczne, które dodatkowo poprawia widoczność we wszystkich kierunkach. Jazdę i manewrowanie ułatwia łącznie 21 systemów wspomagania jazdy i elektroniczne systemy wspomagające kierowcę.

Połączenie adaptacyjnego tempomatu z funkcją Stop & Go, asystentem utrzymania pasa ruchu i systemem wspomagającym jazdę w korkach umożliwia dostawczemu Fiatowi samodzielne kierowanie, hamowanie i przyspieszanie przy prędkościach do 30 km/h – na przykład w powolnym ruchu ulicznym – pod warunkiem, że kierowca będzie trzymał ręce na kierownicy. Oznacza to, że po raz pierwszy w swojej karierze, nowy Ducato oferuje zautomatyzowaną jazdę na poziomie 2.

Kierowcy Ducato mogą teraz pracować w bardzo nowoczesnym, wszechstronnym i jednocześnie komfortowym otoczeniu. Kokpit największego lekkiego samochodu dostawczego Fiata został całkowicie przeprojektowany, dzięki czemu jest teraz bardziej ergonomiczny, a przede wszystkim lepiej skomunikowany ze światem. Najważniejsze informacje mogą być wyświetlane na w pełni cyfrowym, konfigurowalnym 7-calowym kolorowym centrum informacyjnym kierowcy, dostępnym jako opcja. Można na nim wyświetlać również mapę 3D z systemu nawigacji.

Nowy system informacyjno-rozrywkowy i nawigacyjny z łatwością można obsługiwać na 10-calowym kolorowym ekranie dotykowym umieszczonym centralnie w górnej części konsoli środkowej. Kompatybilne smartfony można łączyć bezprzewodowo z systemem informacyjno-rozrywkowym za pośrednictwem Apple CarPlay i Android Auto. Nawigacja korzysta z map 3D systemu TomTom. Najważniejszymi funkcjami można sterować za pomocą systemu rozpoznawania poleceń głosowych. To możliwość szczególnie przydatna dla kurierów, przewoźników i pracowników innych firm, którzy często muszą korzystać z telefonu komórkowego w pracy, jest półka w konsoli środkowej do indukcyjnego ładowania smartfonów.