FIAT oferuje proste i innowacyjne rozwiązanie dla klientów Nowego Fiata 500 i Nowego Abartha 500e, którzy za pomocą kilku kliknięć mogą zamówić usługę szybkiego ładowania, gdziekolwiek się znajdują.
Usługa jest najprostszym sposobem, aby uniknąć obaw związanych z ładowaniem. Jest zintegrowana z aplikacją FIAT i ma na celu uproszczenie codziennego życia klientów, zapewniając szybkie ładowanie bez konieczności przebywania w samochodzie.
Zobacz także:
T&E: MAŁE SAMOCHODY ELEKTRYCZNE TEŻ MOGĄ BYĆ RENTOWNE
Innowacyjną usługę oferuje firma E-GAP zapewniająca mobilną usługę szybkiego ładowania na żądanie, wykorzystującą energię pochodzącą w 100% ze źródeł odnawialnych, w 4 krajach – we Włoszech, Francji, Hiszpanii i Niemczech – oraz w 13 miastach – Rzymie, Mediolanie, Turynie, Bolonii, Brescii, Weronie, Trydencie, Paryżu, Lyonie, Madrycie, Barcelonie, Monachium i Berlinie – z zamiarem rozszerzenia usługi na 15 miast w Europie do końca 2023 roku.
Klienci mogą wybrać bezpieczne ładowanie swojego samochodu elektrycznego za pomocą przenośnych urządzeń do ładowania oferowanych przez dostawcę.
Proces jest niezwykle prosty: usługę rezerwuje się za pomocą aplikacji, a VAN z mobilną infrastrukturą ładowania dociera do samochodu, gdziekolwiek jest zaparkowany, i zapewnia usługę ładowania.
Wszystko co jest potrzebne to aplikacja E-GAP, a za pomocą funkcji „łączenia kont” można ją połączyć z aplikacją FIAT. Po zalogowaniu się, klienci muszą tylko zarejestrować swój pojazd, wprowadzając jego dane i zezwolić aplikacji E-GAP na korzystanie z funkcji geolokalizacji pojazdu i na jego autonomiczną obsługę.
Klient musi po prostu wybrać adres, zaplanować okno czasowe ładowania i żądany poziom ładowania, a następnie zapłacić za usługę. Klient zostaje powiadomiony, że sesja ładowania została zaplanowana bezpośrednio w aplikacji FIAT, gdzie musi autoryzować E-GAP na dostęp do pojazdu w wybranym oknie czasowym. E-GAP VAN przyjeżdża w ciągu 90 minut od zamówienia klienta i po zlokalizowaniu pojazdu uruchamia ładowanie bez konieczności ruszania samochodu z miejsca parkingowego.
Klient jest zawsze wolny: świadcząc usługę ładowania aplikacja E-GAP jest w pełni autonomiczna, a klient po prostu otrzymuje powiadomienia w aplikacji FIAT pozwalające mu monitorować status aktywności i zyskać spokój ducha i pewność, że jego pojazd jest bezpieczny.
W celu uruchomienia usługi, dla klientów FIAT stworzono wyjątkową ofertę, proponującą usługę szybkiego ładowania na żądanie w standardowej cenie stosowanej na publicznych stacjach ładowania, wynoszącej 0,50 euro/kWh. Oferta specjalna dla Nowego Fiata 500 i Nowego Abartha 500e jest już aktywna we Włoszech w miastach, w których dostępny jest e-GAP, a wkrótce będzie dostępna także w Niemczech i w Hiszpanii.