FIAT: NAGRODA ZA MAŁY TOPLESS W MIAMI

Fiat 500C by Gucci otrzymał nagrodę “Najlepszy mały kabriolet roku” w konkursie “Topless in Miami” zorganizowanym w czerwcu b.r. przez Southern Automotive Media Association (SAMA) – działające w USA stowarzyszenie dziennikarzy motoryzacyjnych, organizacji medialnych, marketingowych i producentów samochodowych.

Ciekawy design, eleganckie i funkcjonalne wnętrze, wyposażenie klasy Premium i markowe „insygnia” Gucci, przyciągnęły uwagę ponad 60 uczestniczących w imprezie dziennikarzy.

– Jesteśmy zaszczyceni wyróżnieniem SAMA, szczególnie dlatego, iż nikt nie zna się na kabrioletach lepiej niż członkowie tego Stowarzyszenia. Nasze partnerstwo z Gucci oznacza coś naprawdę unikalnego pokazując, że w formule samochodu o niewielkich wymiarach można doskonale łączyć wykwintny włoski styl, bogate wyposażenie i nowoczesne technologie. Dowodem sukcesu niech będzie fakt, iż niemal wszystkie samochody tej edycji specjalnej zostały od razu wyprzedane – powiedział Tim Kuniskis, szef marki Fiat w Ameryce Północnej.

Od czasu amerykańskiej premiery podczas Nowojorskiego Tygodnia Mody (8-15 września 2011), Fiat 500 by Gucci MY 2012 skupia na sobie uwagę. Inspirowany neoklasycznym, czarno-białym filmem, model 500 i 500C by Gucci, przyciąga wzrok błyszczącym czarnym lub białym, perłowym lakierem nadwozia. Współczesnego i energetycznego charakteru wersji „Black” nadają detale z polerowanego chromu oraz wystrój wnętrza w tonacji głębokiej czerni skontrastowanej z bielą. Wersja „White„ inspiruje kombinacją akcentów z satynowanego chromu oraz wnętrzem w kolorze kości słoniowej i szlachetnej czerni.

Istotny element designu stanowią firmowe znaki Gucci: chromowane plakietki z „odręczną” sygnaturą Gucci, kołpaki kół z logotypem podwójnej litery „G”, dwutonowa tapicerka siedzeń z tłoczeniami „Guccissima” oraz markowe, zielono-czerwono-zielone pasy bezpieczeństwa.

– To dla nas wielka przyjemność powitać markę Fiat w konkursie “Topless in Miami” już po raz drugi. Mimo wyjątkowo ostrej konkurencji, Fiat 500C by Gucci zdobył przebojem głosy jury udowadniając, że tylko dzięki włoskiej kreatywności środek transportu może zachować tak szykowny styl – powiedział Jaime Florez, prezes SAMA.