FIAT: EKSPANSJA MODELU STRADA NA BLISKI WSCHÓD I AFRYKĘ

FIAT w dalszym ciągu zwiększa swój globalny zasięg, będąc liderem rynku w trzech krajach: Brazylii, Turcji i Włoszech.

W międzyczasie marka rozszerza swój zasięg, wkraczając do regionu Bliskiego Wschodu i Afryki z kompaktowym pick-upem Strada, który zamierza stać się bestsellerem w tym regionie od listopada 2023 r. Premiera w regionie MEA to kolejny krok w kierunku zwiększenia globalnej obecności marki FIAT.


Zobacz także:

OPEL: 3 WAŻNE PLANY MARKI NA NADCHODZĄCY, 2024 ROK
 

ROZMAITOŚCI


 

Wprowadzony na rynek 25 lat temu w Brazylii Fiat Strada to kompaktowy pickup, który nie tylko zrewolucjonizował swój segment, ale także cały krajowy przemysł motoryzacyjny. Fiat Strada nie tylko był jedynym pickupem, który zdobył ogromne uznanie w Brazylii, ale także udało mu się przez długi czas utrzymać swoją pozycję lidera. Fiat Strada to najlepiej sprzedający się model na brazylijskim rynku od 2021 roku, odgrywający kluczową rolę w rozwoju branży motoryzacyjnej. Wraz z wprowadzeniem drugiej generacji osiągnął niezwykły kamień milowy, przekraczając liczbę 400 000 sprzedanych egzemplarzy.

Fiat Strada, którego design inspirowany jest wielokrotnie nagradzanym modelem Fiat Toro, wyróżnia się śmiałością i nowoczesnością. Będący pionierem w kilku momentach swojej historii – takich jak wprowadzenie wydłużonej kabiny w 1999 r., podwójnej kabiny w 2009 r. i rewolucyjnych trzecich drzwi w 2013 r. – przeszedł gruntowny lifting, oferując teraz czworo drzwi i pięć siedzeń. Stał się jeszcze solidniejszy, bardziej technologiczny, a nawet zyskał nowy design.

Dzięki swojej wszechstronności, Fiat Strada jest niezawodnym narzędziem pracy i wyrafinowanym towarzyszem podróży, ucieleśniającym nowoczesność, komfort, technologię i bezpieczeństwo. Stanowi obietnicę doskonałości, innowacyjności i niezawodności na następujących rynkach: Nigeria, Wybrzeże Kości Słoniowej, Kamerun, Wyspy Zielonego Przylądka, Gwinea-Konakry, Madagaskar, Rwanda i Ghana. Więcej szczegółów technicznych będzie udostępnionych lokalnie.

Idealnym sposobem, aby uczcić niezwykły sukces tego modelu jest zwiększenie jego zasięgu. Działanie to doskonale wpisuje się w strategię globalnej obecności marki FIAT i jej zaangażowanie w dostarczanie produktów, które zaspokajają konkretne potrzeby klientów. Dzięki modelowi Strada, FIAT rozszerza swoją obecność na Bliskim Wschodzie i w Afryce gdzie marka posiada już ugruntowaną pozycję lidera rynku. Na przykład w Turcji, FIAT jest liderem na rynku z rodziną Tipo, która jest sprzedawana pod nazwą Fiat Egea.