Spółka FedEx Express, firma oferująca transport przesyłek, rozszerzyła swoją ofertę usług poprzez połączenie polskiej firmy kurierskiej Opek z globalną siecią FedEx Corporation.
Integracja w ramach strategii rozwoju firmy w Europie, zapewnia klientom jeszcze szerszą ofertę usług w zakresie przesyłek krajowych i międzynarodowych.
Zobacz także:
ROZMAITOŚCI
– W ciągu ostatnich kilku miesięcy zrobiliśmy ogromny krok w kierunku integracji Opek z naszą siecią FedEx. Pozycja rynkowa obu firm jest obecnie bardzo wysoka i będzie jeszcze większa, niż gdyby działały one osobno. Ponadto spółka Opek zmieniła nazwę na FedEx Express Polska Sp. z o.o., a logo FedEx pojawiło się na jej budynkach, flocie pojazdów i uniformach — powiedział Michael Holt, wiceprezes ds. integracji operacyjnej w Europie w firmie FedEx.
FedEx oferuje swoim polskim klientom bogaty zakres usług z gwarantowanym czasem dostarczenia przesyłki, w tym usługi krajowe, usługę dostarczenia przesyłki następnego dnia na terenie Europy w systemie door-to-door, usługę dostarczenia przesyłki do Stanów Zjednoczonych w 1 do 2 dni roboczych, usługę dostarczenia przesyłki do Azji w 2 do 3 dni roboczych oraz międzynarodowe usługi ekonomiczne dla mniej pilnych przesyłek.
Klienci wysyłający przesyłki do Polski, z Polski lub w obrębie kraju mają do dyspozycji m.in. następujące udogodnienia:
• 13 międzynarodowych, cotygodniowych lotów do Polski: 5 do Warszawy, 4 do Katowic i 4 do Gdańska;
• odprawę celną w trzech polskich miastach;
• zasięg firmy obejmuje kluczowe rynki importowe i eksportowe w całej Polsce;
• 44 oddziały w całym kraju;
• rozszerzony zasięg usługi Express Intra- European oraz Intercontinental Priority objął m.in. Bydgoszcz, Gorzów, Katowice, Kielce, Koszalin, Lublin, Łódź, Radom, Słupsk, Tarnów i Toruń;
• dzięki otwarciu nowego krajowego centrum dystrybucyjnego w Łodzi, firma dysponuje teraz dodatkowymi mocami;
• skrócenie czasu dostawy oraz znaczne wydłużenie godzin przyjmowania przesyłek;
• nowy system informatyczny, który będzie stanowić wydajną platformę do dostarczania klientom rozszerzonej oferty usług;
• nową, polską, krajową stronę internetową z nowymi narzędziami informatycznymi zapewniającymi śledzenie przesyłek i wysyłki przez Internet.
W ostatnich 27 miesiącach firma FedEx Express zatrudniła w Europie ponad 3500 nowych pracowników, co zwiększyło ich łączną liczbę do ponad 15 300. Firma posiada obecnie 174 placówki w Europie. W Polsce działa od 1989 r.