EURONCAP: HYUNDAI TUSCON Z PIĘCIOMA GWIAZDKAMI

New-Tucson1

Nowy Hyundai Tucson okazał się jednym z najbardziej bezpiecznych samochodów w segmencie i otrzymał maksymalną notę: pięć gwiazdek w testach Euro NCAP.

Wynik jest odzwierciedleniem konsekwencji marki w implementowaniu zaawansowanych rozwiązań technologicznych i zwiększających bezpieczeństwo w całej gamie modelowej.


Zobacz także:

BEZPIECZEŃSTWO


&nbsp

– Nowy Tucson został wyposażony w szereg systemów czuwających nad bezpieczeństwem pasażerów, takich jak np. system automatycznego hamowania. Najwyższa ocena od Euro NCAP jest kolejnym dowodem, że jakość i bezpieczeństwo naszych samochodów są dla nas nadrzędne – powiedział Thomas Schmid, dyrektor operacyjny Hyundai Motor Europe.

Wyniki testów Euro NCAP pokazują, że Tucson jest jednym z najbardziej bezpiecznych i kompleksowo wyposażonych modeli w segmencie. Marka wykorzystuje w swoich samochodach najnowsze rozwiązania z zakresu bezpieczeństwa czynnego i biernego, co bezpośrednio przekłada się na najlepsze wyniki w ocenie samochodu.

New-Tucson2

W badaniach Euro NCAP zwrócono uwagę na system utrzymywania pasa ruchu oraz system informacji o znakach ograniczenia prędkości, podczas gdy Tucson wyposażony jest w szereg innych funkcji pozwalających uniknąć lub zminimalizować konsekwencje wypadków.

Należą do nich: system automatycznego hamowania awaryjnego – ostrzegający kierowcę o niespodziewanych sytuacjach i w razie potrzeby zatrzymujący samochód, system monitorowania martwego pola, system ostrzegania o ruchu poprzecznym, czy systemy kontroli trakcji i stabilizacji pojazdu.

Tucson posiada także aktywną maskę, która w razie kolizji czołowej z pieszym unosi się, aby zamortyzować uderzenie. Samochód skonstruowany jest w 30 proc. ze stali o wysokiej wytrzymałości, co zwiększa sztywność skrętną nadwozia oraz odporność na uderzenia.

Dzięki wyróżniającej stylistyce, zaawansowanym technologiom zwiększającym zarówno bezpieczeństwo jak i komfort użytkowania, Hyundai Tucson ma stanowić kontynuację sukcesu Hyundaia w segmencie SUV, w którym firma sprzedała w Europie już ponad 1,2 mln samochodów.