DUNLOP WPROWADZA TRZY NOWE OPONY MOTOCYKLOWE

Dunlop-no1

Dunlop w drugiej połowie roku wprowadzi na rynek trzy nowe opony motocyklowych. Producent chce w ten sposób stworzyć najsilniejszy asortyment w swojej historii.

Wśród nowości pojawi się ogumienie w stylu retro, wyposażone w nowoczesną technologię. O nowy produkt wzbogaci się też zwycięska linia Geomax dla MXGP i Supercross.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI

OPONY


 

Listę premier zamyka innowacyjna opona turystyczno- terenowa.

Trailmax Meridian – producent wkrótce ujawni szczegóły nowej opony w segmencie produktów turystyczno- terenowych. Wraz z pojawieniem się motocykli drogowych i terenowych, takich jak BMW GS, Honda Africa Twin i Triumph Tiger, użytkownicy stają się coraz bardziej wymagający wobec opon.

W związku z tym, że wiele maszyn wybierano jako „dwukołowe SUV-y”, kierowcy poszukują dobrych osiągów na mokrej nawierzchni, sportowego prowadzenia, długich przebiegów. Oczekują też możliwości adaptacji w warunkach terenowych.

Dla projektantów ogumienia to trudne zadanie, ale Dunlop połączył doświadczenie swoich zespołów ds. rozwoju motocykli sportowych i terenowych, aby stworzyć oponę, która będzie sprosta temu wyzwaniu. Najnowszy dodatek do gamy Trailmax wejdzie do sprzedaży przed końcem roku, dzięki czemu motocykliści będą mogli zaplanować swoje przygody w 2020 roku.

Dunlop-no2

Geomax EN91 – jesienią tego roku Dunlop dołączy do oferty kluczowe uzupełnienie gamy Geomax – całkowicie nową oponę enduro. Mieszanka i cechy konstrukcyjne nowego produktu zaprojektowano tak, aby zmaksymalizować osiągi w zawodach prób czasowych na długich dystansach.

TT100 GP – jednym z najszybciej rozwijających się segmentów europejskiego rynku motocyklowego jest rynek sportowych roadsterów retro. Od BMW Cafe Racers po Yamaha XSRs, połączenie nowoczesnej wydajności z nostalgicznym klimatem podbiło wyobraźnię motocyklistów.

Badania przeprowadzone wykazały, że wielu z nich chce najnowszych technologii oponiarskich, które pasowałyby do osiągów ich motocykli, ale jednocześnie poszukują wzoru bieżnika w stylu retro, który odzwierciedlałby wizerunek wybranego modelu pojazdu.

W sierpniu brytyjski producent wprowadzi na rynek oponę spełniającą te potrzeby. TT100 GP została zainspirowana jednym z największych sukcesów firmy w wyścigach, pierwszą oponą zdolną osiągnąć średnią prędkość 100 mil na godzinę na słynnym torze TT.

– W ciągu ostatnich dwóch lat Dunlop skupił się na oponach hypersportowych, oferując bezprecedensową gamę pięciu nowych opon, z których wszystkie odniosły sukces testowy i otrzymały wyróżnienia od doświadczonych ekspertów. Pracujemy nad osiągnięciem tych samych poziomów także w innych segmentach. Ekscytującym, ale wymagającym segmentem jest rynek Trail. Dunlop zdecydował się zainwestować w Trailmax Meridian – zupełnie nowy projekt dla poszukujących przygód motocyklistów, którzy czekają na coś nowego dla swoich maszyn. Po stronie off-road enduro poziom podwyższy nowy Geomax EN91, uzupełniając ofertę, która już okazała się jedną z najbardziej konkurencyjnych na rynku. Wreszcie TT100 GP będzie oferować sportową alternatywę dla istniejącej linii hypersport, odpowiadającą trendowi retro klasyki, jaki obserwujemy na rynku w ostatnich latach – powiedział Luca Davide Andreoni, Marketing Manager Dunlop Motorcycle Europe.

– Wierzymy, że przed końcem 2019 roku będziemy mieli najsilniejsze portfolio, jakie kiedykolwiek zaoferowaliśmy swoim klientom. Dealerzy i klienci z pewnością zwrócili uwagę na tempo naszego rozwoju na rynku hypersportowym w ciągu ostatnich dwóch lat, ale nasza pasja do innowacji sięga znacznie dalej poza sektor sportowy. Nowe opony tworzą prawdziwie globalne portfolio, które zapewnia bezpieczeństwo, jakość, osiągi i przyjemność z jazdy dla każdego typu motocyklisty. Nasze tegoroczne zwycięstwa w wyścigach Pro Motocross, Supercross, Motocross Kobiet, Endurance Racing oraz sukces na Isle of Man TT 2019 dowodzi, że nasz zespół kieruje się zwycięskim sposobem myślenia, który zapoczątkowaliśmy 130 lat temu – dodał
Edouard Carpentier, Dyrektor Generalny Dunlop Motorcycle Europe.