Otwarty 27 listopada 2013 toku salon DS World Paris zdmuchnął pierwszą świeczkę. Flagowy salon DS znajduje się w samym sercu Paryża – kolebki marki.
Pełni rolę przestrzeni ekspozycyjnej i handlowej oraz prezentuje historię i osiągnięcia DS. Na przestrzeni tego roku w salonie odbyło się pięć wystaw artystycznych, a tysiące odwiedzających miały okazję bliższego poznania oferty, a także zamówienia wybranego modelu.
Zobacz także:
Pod względem handlowym DS World Paris z powodzeniem spełnia swoje zadanie, wykazując wskaźnik pozyskania nowych klientów na poziomie 80 procent. Rok po swojej premierze salon może poszczycić się publicznością zarówno francuską jak i międzynarodową. Zlokalizowany przy ulicy François 1e pod numerem 33, w paryskim Złotym Trójkącie stanowiącym unikalne miejsce w skali europejskiej, pełni rolę witryny, potwierdzając pozycję i aspiracje Marki. Zaprojektowany w stylu luksusowego butiku, tworzy więź między przeszłością, teraźniejszością i przyszłością DS.
Salon prezentuje aktualnie oferowaną gamę obejmującą modele DS 3, DS 3 Ccabrio, DS 4 oraz DS 5 i z powodzeniem zdobywa nowych klientów. Z perspektywy pierwszego roku działalności największym zainteresowaniem cieszą się modele DS 3 i DS 4.
Oprócz sprzedaży samochodów, DS World Paris oferuje klientom usługi, takie jak dostawa nowego samochodu do domu, czy też odbiór od klienta z podstawieniem pojazdu zastępczego w ramach obsługi serwisowej. Pogłębianiu relacji z klientem służą też zaproszenia do udziału w różnych wydarzeniach w ramach klubu DS PRIVILEGE lub w salonie.
Wstęp jest wolny. Salon prezentuje dziedzictwo marki, którego symbolem jest wystawiony tu pierwszy model DS. W kolejnych sezonach pokazywane są rzadkie modele DS 19. W chwili obecnej honory pełni model DS 19 z 1961 roku, który jako jeden z pierwszych oferował odbiornik radiowy wbudowany w deskę rozdzielczą. Jednocześnie odwiedzający mogą też zapoznać się z prototypami stanowiącymi zapowiedź przyszłości. Obecnie prezentowany jest prototyp C-SportLounge będący zwiastunem modelu DS 5.
Życie salonu toczy się w rytmie rezydencji artystycznych, dzięki którym jego przestrzeń zyskuje niepowtarzalny charakter. Mniej lub bardziej znani szerokiej publiczności twórcy współdzielą z marką DS wyrafinowanie, paryski styl czy też awangardowe podejście. Odwiedzający mieli w tym roku okazję do zapoznania się z wystawą ‘STRONGER’ mistrza sztuki fryzjerskiej Charlie Le Mindu znanego z artystycznych peruk tworzonych na zlecenie m.in. Lady Gagi, czy też z unikalnymi dziełami mistrza cukiernika Philippe Conticini.
W grudniu goście będą mieli okazję skorzystać z usług renomowanego Studio Harcourt znanego ze wspaniałych portretów fotograficznych.
W 2015 roku planowane są kolejne niespodzianki…