Trwa konkurs DS Automobiles,w którym można wygrać wspaniałe nagrody, m.in. dwa tygodnie z modelem DS5. Zadaniem konkursowym jest wykonanie fotografii Warszawy z okna samochodu.
Warunkiem wygrani nagrody – przesłanie jej w terminie do 5 grudnia br. na adres DS.konkurs@mpsa.com.
Zobacz także:
– Czekamy na wszystkie prace i jesteśmy bardzo ciekawi wizji miasta z okna samochodu. To pierwszy taki konkurs w historii naszej marki DS i z niecierpliwością czekamy na zgłoszenia. Każdy uczestnik może przesłać nieskończoną ilość prac – powiedział PR Manager DS Automobiles, Tomasz Mucha.
Pomysł na konkurs jest elementem strategii promocyjnej marki DS, która łączy motoryzację i sztukę. Dzięki zaangażowaniu DS
Automobiles w świat mody, sztuki i designu, w warszawskim salonie przy Alei Krakowskiej 206, w zaledwie pół roku od powstania odbyły się już takie wydarzenia jak: prezentacja strojów specjalnie zaprojektowanych przez Joannę Klimas, odsłonięcie makiety architektonicznej rampowca z 1925 r., awangardowego projektu Józefa Malinowskiego, ekspozycja mebli marki Vitra,,a także wystawa sześciu tryptyków fotograficznych architekta i fotografa Simone De Iacobis, która trwa do końca bieżącego roku.
Wszystko to dlatego, że salon marki DS ma ambicje być nowym centrum kultury, w którym niejeden artysta będzie miał szansę
wyrazić siebie i swoje emocje.
Nadesłane zdjęcia zostaną ocenione przez Jury w składzie: Sarmen Beglarian i Sylwia Szymaniak (kuratorzy sztuk wizualnych, współpracujący z Fundacją Polskiej Sztuki Nowoczesnej), Małgorzata Kuciewicz (architekt Grupy Centrala, pomysłodawczyni projektu „Miasto jako wystawa architektury”), Simone De Lacobis (artysta, fotograf, architekt z grupy Centrala, autor fotografii z cyklu „Miasto jako wystawa architektury”), Tomasz Mucha (PR Manager grupy PSA), Paweł Orlik (Koordynator Marketingu grupy PSA), Mateusz Jagodziński (Product Marketing Manager grupy PSA), Sławomir Kochański (Head of Digital grupy PSA).
Regulamin konkursu znajduje się na stronie bitly.com/Spacerarchitektonicznyzds