Wkrótce, bo już w pierwszym kwartale 2016 w polskich salonach pojawiają się nowy DS 4 i DS 4 Crossback. Z tej okazji marka rozpoczyna w Europie awangardową kampanię reklamową, zatytułowaną „The DS Writer”.
Zrealizowana we współpracy z agencją Publicis la Maison, akcja promocyjna doskonale wyraża charakter DS Automobiles, również poprzez wybór jej nowego ambasadora.
Zobacz także:
Został nim Joël Dicker – autor bestsellera „La vérité sur l’Affaire Harry Quebert”(„Prawda o sprawie Harry’ego Queberta”). Obejmie ona składający się z pięciu odcinków serial dostępny w Internecie oraz publikację noweli, napisanej przez Joëla Dickera specjalnie na tę okazję. Będzie ona dostępna wyłącznie dla tych, którzy odbędą jazdy próbne nowym DS 4 lub DS 4 Crossback.
Kampania wystartowała na rodzimym francuskim rynku w kilka tygodni po premierze na Salonie Samochodowym IAA Motor Show we Frankfurcie i ukazuje nowe modele w pełnej krasie.
DS 4 i DS 4 Crossback wyróżnia awangardowa stylistyka i wyrafinowanie, a także za awansowane technologie i wysoki poziom komfortu jazdy. Oba modele zwracają uwagę nową osłoną chłodnicy tzw. „DS Wings”, stanowiącą nowy znak rozpoznawczy marki.