DS Automobiles została założona 1 czerwca 2014 roku. Obecnie przeżywa ważny moment. Przez trzy lata cały zespół z zaangażowaniem pracował nad realizacją wizji marki, która pragnie, aby francuskie auta powróciły do świata premium.
Będzie to możliwe poprzez tworzenie wyjątkowych samochodów z awangardowymi rozwiązaniami i zaawansowanymi technologiami.
Zobacz także:
DS 7 Crossback jest pierwszym modelem nowej generacji. Proporcje nadwozia, wyrafinowany styl i zaawansowane technologie doskonale pokazują, jaki styl będą obierać samochody producenta.
Będzie sprzedawany przez wielokanałową sieć dedykowaną marce. Kontakt z klientem odbywać się będzie za pośrednictwem kanałów cyfrowych, concept store’ów DS Stores i DS Salons. Punkty sprzedaży nie są klasycznymi salonami.
Przypominają raczej luksusowe butiki, miejsca, gdzie można dokończyć proces wyboru samochodu zapoczątkowany online i skonfigurować swój samochód z wykorzystaniem technologii wirtualnej rzeczywistości DS Virtual Vision. Każdego dnia otwieramy kilka punktów sprzedaży DS na całym świecie. W styczniu 2018 sieć będzie liczyła 400 concept store’ów i salonów.
W ramach programu Only You dba się o jakość obsługi. To oferta ekskluzywnych usług premium, jak na przykład DS Rent. Dzięki niej można zapoznać się z gamą samochodów przez wynajem. Do usług premium należy również DS Club Privilèges z aplikacją MyDS.
– Dziś patrząc z dystansem na świat marki DS, który stworzyliśmy, możemy powiedzieć, że wnosimy na rynek coś nowego. Marka DS należy do dużej międzynarodowej grupy, ale ma w sobie dynamikę start- upa. Została stworzona i jest rozwijana przez zespół pasjonatów. Obecnie możemy zobaczyć owoc trzech lat pracy. Naszą największą nagrodą będzie widok pierwszych klientów za kierownicą DS 7 Crossback. Razem z nimi zapiszemy nową kartę w historii motoryzacji XXI wieku – powiedział Yves Bonnefont, dyrektor generalny DS Automobiles.