DS 3: CZTERYSTUTYSIĘCZNY MODEL WYJECHAŁ Z FABRYKI W POISSY

ds3_ju1

DS 3 był pierwszym modelem marki DS wprowadzonym do sprzedaży. Od dnia wprowadzenia do sprzedaży jest bestsellerem marki. Podoba się zarówno kobietom (55 proc. klientów) jak i mężczyznom.

Linie nadwozia samochodu i jego estetyka są głównym powodem wyboru. Właściciele tego modelu najczęściej określają go jako elegancki, a zarazem sportowy i przyjemny w prowadzeniu. Jeśli chodzi o zalety użytkowe, klienci najczęściej wymieniają jego bogate wyposażenie, wysoką jakość oraz komfort.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Od wejścia na rynek, model jest oferowany z bogatą ofertą personalizacji np. dwukolorowym nadwoziem (dach/ nadwozie), czy wreszcie w wersji z indywidualnie dobraną kombinacją lakieru i elementów dekoracyjnych. Było to ogromne wyzwanie przemysłowe wymagające wdrożenia personalizacji samochodu już podczas procesu produkcji. Zadanie się powiodło: czterystutysięczny egzemplarz DS 3 hatchback ze znakiem „Origine France Garantie” (Gwarancja Francuskiego Pochodzenia) zjechał kilka niedawno z taśmy produkcyjnej zakładu w Poissy.

ds3_ju2

85 proc. wyprodukowanych egzemplarzy posiada dwukolorowe nadwozie. Duża jest także liczba serii limitowanych – ponad 20 od rynkowego debiutu modelu. Od samego początku fabryka oferowała 12 rodzajów wzorów na dach i posiada stale funkcjonującą, wydzieloną pracownię personalizacji samochodów. Warto wiedzieć, że nałożenie grafiki na dach odbywa się ręcznie i jest wykonywane przez dwóch pracowników. Trwa średnio 20 minut.

PRZEKAZANIE KLUCZYKÓW W DS WORLD PARIS

Czterystutysięczny egzemplarz DS 3 hatchback trafił w ręce właścicielki, pani Marine Laurent. Od 2011 roku była ona posiadaczką DS 3 Sport Chic. Teraz zdecydowała się na wymianę samochodu na nowego DS 3 Performance Black Spécial. Wybór padł na najsilniejszą wersję tego modelu o mocy 208 KM, najbardziej wyróżniającą się ze wszystkich czarnym, matowym lakierem z karbonowymi elementami na listwach bocznych, zestawem grafik na bokach nadwozia, dachem w błyszczącym, złotym kolorze, oraz wnętrzem o sportowym i wyrafinowanym stylu (deska rozdzielcza i podstawa dźwigni zmiany biegów pokryte złotym, błyszczącym lakierem, kubełkowe fotele…).

ds3_ju3

Kilka dni temu, pani Laurent odebrała swój nowy samochód otrzymując kluczyki od Juliena Fauxa, dyrektora DS World Paris.

Dla 73 proc. spośród badanych, DS 3 ma wizerunek „sportowego samochodu”, 62 proc. z nich twierdzi, że „jest fajnie się go prowadzi”, a w 54 proc. przypadków, ankietowani określają ten samochód jako „elegancki”. Pierwszym powodem zakupu DS 3 jest niezaprzeczalnie jego styl (61 proc. badanych). Jeśli chodzi o walory użytkowe, najczęściej wymienianymi przez klientów cechami samochodu są komfort, bogate wyposażenie i możliwości, jakie daje.