DS 3 był pierwszym modelem marki DS wprowadzonym do sprzedaży. Od dnia wprowadzenia do sprzedaży jest bestsellerem marki. Podoba się zarówno kobietom (55 proc. klientów) jak i mężczyznom.
Linie nadwozia samochodu i jego estetyka są głównym powodem wyboru. Właściciele tego modelu najczęściej określają go jako elegancki, a zarazem sportowy i przyjemny w prowadzeniu. Jeśli chodzi o zalety użytkowe, klienci najczęściej wymieniają jego bogate wyposażenie, wysoką jakość oraz komfort.
Zobacz także:
Od wejścia na rynek, model jest oferowany z bogatą ofertą personalizacji np. dwukolorowym nadwoziem (dach/ nadwozie), czy wreszcie w wersji z indywidualnie dobraną kombinacją lakieru i elementów dekoracyjnych. Było to ogromne wyzwanie przemysłowe wymagające wdrożenia personalizacji samochodu już podczas procesu produkcji. Zadanie się powiodło: czterystutysięczny egzemplarz DS 3 hatchback ze znakiem „Origine France Garantie” (Gwarancja Francuskiego Pochodzenia) zjechał kilka niedawno z taśmy produkcyjnej zakładu w Poissy.
85 proc. wyprodukowanych egzemplarzy posiada dwukolorowe nadwozie. Duża jest także liczba serii limitowanych – ponad 20 od rynkowego debiutu modelu. Od samego początku fabryka oferowała 12 rodzajów wzorów na dach i posiada stale funkcjonującą, wydzieloną pracownię personalizacji samochodów. Warto wiedzieć, że nałożenie grafiki na dach odbywa się ręcznie i jest wykonywane przez dwóch pracowników. Trwa średnio 20 minut.
PRZEKAZANIE KLUCZYKÓW W DS WORLD PARIS
Czterystutysięczny egzemplarz DS 3 hatchback trafił w ręce właścicielki, pani Marine Laurent. Od 2011 roku była ona posiadaczką DS 3 Sport Chic. Teraz zdecydowała się na wymianę samochodu na nowego DS 3 Performance Black Spécial. Wybór padł na najsilniejszą wersję tego modelu o mocy 208 KM, najbardziej wyróżniającą się ze wszystkich czarnym, matowym lakierem z karbonowymi elementami na listwach bocznych, zestawem grafik na bokach nadwozia, dachem w błyszczącym, złotym kolorze, oraz wnętrzem o sportowym i wyrafinowanym stylu (deska rozdzielcza i podstawa dźwigni zmiany biegów pokryte złotym, błyszczącym lakierem, kubełkowe fotele…).
Kilka dni temu, pani Laurent odebrała swój nowy samochód otrzymując kluczyki od Juliena Fauxa, dyrektora DS World Paris.
Dla 73 proc. spośród badanych, DS 3 ma wizerunek „sportowego samochodu”, 62 proc. z nich twierdzi, że „jest fajnie się go prowadzi”, a w 54 proc. przypadków, ankietowani określają ten samochód jako „elegancki”. Pierwszym powodem zakupu DS 3 jest niezaprzeczalnie jego styl (61 proc. badanych). Jeśli chodzi o walory użytkowe, najczęściej wymienianymi przez klientów cechami samochodu są komfort, bogate wyposażenie i możliwości, jakie daje.